Kinderfeestje 7 jarige jongen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mamvan4boys, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Hallo,

Wie kan mij helpen met ideeen voor het kiderfeestje van onze bijna 7 jarige bink?

Ik ben enorm van de thuisblijf/ zo goedkoop mogelijke feestjes.

1e keer hebben we een ridderfeestje gedaan bij een meertje bij ons in de buurt
    2e keer een brandweerfeestje met een zoektocht door de buurt en een bezoekje aan een echte kazerne

Nu voor zijn 3e feestje ben ik een beetje inspiratieloos....

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Speeltuin?
    Althans.. Dat is wat mijn dochter als feestje wil :)
    (En de speeltuinentree hier is 50ct dus niet echt een rib uit je lijf :) )

Spelletjes mee, eten en drinken mee... Lekker uitleven :)

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Misschien es vragen wat ie zelf wil?

En anders een piratenfeestje? Iedereen mag verkleed komen als een piraat (of je voorziet zelf spullen). En dan is er uiteraard een piratenzoektocht met bijhorende schat. En piratenpannenkoeken ofzo.
    Desnoods die zoektocht met spelletjes waarbij ze na elk spelletje een stukje van een schatkaart krijgen.

Of je maakt er een pizzamiddag van? En laat ze zelf hun mini-pizza's ineen knutselen. Die dan nadien uiteraard gebakken en opgegeten worden.

Of je maakt van je huis een cinema en speelt 1 of 2 leuke dvd's? Met uiteraard zelfgemaakte (door de kinderen) popcorn erbij.

4. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Een ridderfeestje? schilder een echt ridderzwaard (van hout).. een paar ridderspelletjes erbij, wat lekkers eten etc.

Bij blokker hebben ze vogelhuisjes voor een euro.. deze in elkaar zetten en schilderen. Wat stickers enzo erop. Helemaal leuk.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Film kijken?
    Afgelopen vrijdag met mijn oudste gedaan (6-jaar). Ze werden om 5 uur gebracht. We hebben eerst pannenkoeken gegeten, cadeautjes gegeven, taartjes versiert. Daarna even gespeeld en toen een film opgezet. Rond half 9 heb ik ze allemaal thuis gebracht. En die jongens waren allemaal trots dat ze nog zo laat op waren..

6. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Bedankt voor de tips.

Zelf weet hij niet wat hij wil. Film kijken word het niet aangezien ik zelf niet zo fan ben van de tv.
    Piratenfeestje klinkt als een goed idee....

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.820
    5.956
    113
    Vrouw
    Voor de 5e verjaardag van mijn dochter heb ik zo'n kist gehuurd die vol zat prinsessenjurken, make-up, sieraden en kleurplaten.
    En speciale opdrachten.
    Zij verhuurde deze kisten ook voor jongensfeestjes, dus idd de piraten kist. Was 30 euro en ze waren de hele middag zoet, in combi met spelletjes, taart en buitenspelen.

Wie weet is dat een idee?

Deel Deze Pagina