Mijn dochter van 8 is nu al een maand ziek. Ze hoest erg veel. Vorige week bij de ka geweest en ze dachten aan bronchitis. Sinds.gisteren klaagt ze over druk op haar longen, alsof ze de hele tijd uitblaast. Ik herken dit niet echt, en vraag me af wat dat kan zijn en of ik hier nu iets mee moet. Ervaringen?
Dat gevoel is dus nieuw? Dan zou ik toch even bellen en overleggen. Hier een klasgenoot van mijn oudste die een dubbele longontsteking heeft gehad, en het schijnt nu vaker voor te komen bij kinderen. Bij nieuwe klachten zou ik daar dus zeker alert op zijn.
Ja is nieuw ja, het zat me vannacht ook niet heel lekker en vanmorgen klaagt ze er ook weer over. Ga zo maar even bellen.
Bij R voelde we met een longontsteking een reutel /rasp er onder die vanaf laag kwam, met G en dr bronchiolitus hadden we dat niet, dat zat meer hoog. Lastig uit te leggen... Als dit nieuw is, dan ff bellen. Het heerst inderdaad echt giga.
Gewoon bellen en een nieuwe afspraak maken. Misschien willen ze voor de zekerheid een röntgenfoto maken. Mijn zoon had deze klachten ook maar , ondanks antibiotica, namen ze niet af. Ze maakten voor de zekerheid een röntgenfoto en toen bleek hij toch een longontsteking te hebben, de dokter kon dat niet horen, noemen ze een a typische longontsteking
Heb even gebeld en word straks teruggebeld. Dochter heeft geen koorts maar is wel beroerd en moe en lamlendig. Nou we gaan t zien. Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Sorry ik kreeg geen melding meer. Dochter moest uitzieken, want geen koorts. Ze is vandaag weer voor het eerst naar school, half dagje, ze blijft uitgeput. Rustig opbouwen dus, strakjes gelukkig vakantie. Bedankt allemaal.