Welk speeltentje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ben aan t rondkijken voor Sinterklaas. Dochter is 2,5 jaar. Zag wel een leuke bij de Hema maar lees allemaal slechte recensies. Klein en kwalitatief slecht. Snel kapot enzo. Welk tentje hebben jullie en bevalt goed??

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik had van de zomer een tentje van Dora gekocht (bij de Kruidvat in de aanbieding). Was zo'n tentje in een ronde zak. Ik zag ze toevallig gisteren ook bij de Wibra.
    Dat is iig ook geen aanrader!!

Op zich zijn het best leuke tentjes, maar ik vond het idd ook een onding. En dan vooral het weer opvouwen. De eerste 2 keer ging goed (na even wat hannesen om uit te vinden hoe je dat weer goed in kan klappen). Maar daarna lukte het niet meer om hem goed op te vouwen, waardoor de spijlen door het gehannes wat ombogen denk ik. Daardoor ging het tentje dus ook een beetje ingevallen staan.

Nou ja, het is natuurlijk maar goedkoop spul, dus echt veel kun je er ook niet van verwachten ;) Als je het ergens open kunt laten staan, dus niet steeds hoeft in en uit te klappen.. Dan is het best een leuk ding, die wel ff meegaat denk ik.
    Dochter vond het - zoals met meer speelgoed - de eerste dag geweldig, maar daarna was t soms nog 5 min leuk en dan niet meer.
    Ik heb m nu opengeknipt en de buizen eruit gehaald. Evt kan hij nog over een smal/hoog tafeltje gedrapeerd worden.. (en zo krijg ik m ook weer opgevouwen in de zak)!

Vroeger hadden wij een tentje met echt stevige buizen en een dikkere stof, daar kon ook een tafel en stoeltjes in. Hebben we onze hele kindertijd mee kunnen spelen. Maar of zoiets nog te vinden is?

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

De speeltentjes van Haba! Zijn wat duurder, maar echt geweldig. En zeker die voor de meiden.

4. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Wij hebben er 1 van de Hema.
    Hem weer zo inklappen/opdraaien zodat hij weer in het tasje past lukt me niet.
    Maar ik kan hem wel plat vouwen en dan schuif ik hem achter de kast :D

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Die zijn wel erg leuk ja en vast ook wel wat robuuster. Maar dat vind ik persoonlijk dan weer erg overdreven qua prijs voor een speeltentje ;)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier een tentje van lobbes
    Ook gewoon van hetzelfde spul als de Hema.
    En nee super robuust is het niet.
    Maarja.. Het is ook een tent geen huis :)

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

haha ja ze zijn erg duur. Misschien via MP?

8. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een Hema tentje en ik vind hem erg leuk!
    Het opvouwen moet je even doorhebben, maar lukt wel.
    Het zijn niet de stevigste dingen, maar wel heel leuk om mee te spelen. Er kunnen echt meerdere kindjes in!

9. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hier is de brandweertent van de Hema groot favoriet !!!
    beter dan het tent van de wibra... die heeft hier niet lang gestaan.

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

we hebben 2 van die tentjes gehad, kado gehad. Echt superleuk, maar supersnel kapot....

11. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Die van IKEA superleuk

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier die van de hema eerst IKEA maar die we hadden moest terug vanwege veiligheidsproblemen.. ( was zo`n groene met gaten erin.. ) Van de hema een winkeltje met dakje erop .. vind ze geweldig. Raampjes kunnen dicht en open..
    Ik vind de kwaliteit ook niet slecht als je ziet wat er allemaal mee gebeurd en er is nog niets aan te zien. Opvouwen vind ik makkelijk is even en trucje.

Deel Deze Pagina