Ik kreeg een oproep voor het cb bezoek van 3 jr 9 mnd, ze hebben een half uur gereserveerd. Aangezien ik deze afspraak moet verzetten vraag ik mij af of ik echt een half uur moet laten reserveren? Dochter is 2 weken geleden uitgebreid getest bij de oogarts dus ogentest kan overgeslagen worden. Dus dan wordt het alleen de prik en meten en wegen toch? Of doen ze nog meer?
Er wordt wel even doorgesproken hoe de rest van haar ontwikkeling gaat. En waarschijnlijk ook wat vragen met betrekking tot de basisschool. Dat is mij verteld igg, wij moeten over 2 weken
Inderdaad de afronding reserveren ze tijd voor, want dit is de laatste keer bij CB. En met 5 jaar pas weer op de basisschool. Hier ook de ogentest overgeslagen ivm bril en verder zelf geen vragen, stond na 15 min. dus ook al buiten
ze moeten een bal schoppen, een bal vangen, cirkel en streep tekennen, een een brug na bouwen met blokken. voor zover ik weet. en hart luisteren etc. denk ook hinkelen!
Hier moest ze inderdaad een bal schoppen, cirkel en streep tekenen (dochterlief dacht: "doe het lekker zelf" ) en een brug na bouwen met blokken (dochterlief dacht: "dat is toch geen brug?! alsof dat kan met drie blokken" ).
Gisteren is husbandlief met onze dochter geweest. Ze heeft een ogentest gehad, wat moeten springen, iets nabouwen, streep/cirkel tekenen heeft ze bij de vorige controle gedaan. En ze heeft uiteraard haar spuit gehad.