Ik zou een uurtje gaan met de kinderen. Dan liggen ze wel ietsje later in bed, maar op zaterdagavond vind ik dat niet zo'n probleem. Wel een vreemd tijdstip overigens.... het zou niet in me opkomen om dan een kinderfeestje te geven. Edit: ik lees nu pas dat je met het openbaar vervoer moet gaan, dan zou ik lekker thuisblijven, veel te veel gedoe voor een uurtje!
Ja tuurlijk, is ook zo! Bedoel het ook niet respectloos maar het oogt wat 'gemakzuchtig'. Plus vind dat een kind inderdaad ook zelf in zijn eigen bed in slaap moet kunnen vallen. Maar zoals al gezegd, ieder zijn eigen ding met opvoeden.
wat een rottijd.... Ik vindt dat geen tijd voor een kinderfeestje stel het dan uit zodat het in de middag gedaan kan worden of zo,... maar ik zou de kids thuis laten klink heel sneu maar ik zou er zelf ook neit eens heen gaan....ik zou vragen of je smiddags kan komen ivm met de kids zoniet ja dan houdt het op... dan doe ik het wel een andere keer als ze wel smiddags thuis zijn...
Ik zou ook niet gaan en zeker niet als je met ov moet. Afgezien van de toch al lange reistijd kan er ook vertraging komen of iets met de tram/metro enz zit je er nog langer in. Vind het ook een raar tijdstip voor een kindwrverjaardag. Waarom dan niet op zaterdagmiddag of gewoon op zindag overdag? Wij hadden laatst een verjaardag van de zoon van een bevriend stel die werd 4. Dat was ook vanaf 19uur op vrijdagavond,nouja vond ik ook al laat maar ok. Onze zoon hebben we toen bij mn schoonouders gebracht. Doe wil echt gewoon om 19uur zn bedje in! Overigens ging het zoontjevan dat stel erpas om 22uur in en zn 2jaar jongere broer pas om 21uur.... X
Vind het wel een rare tijd voor een kinderfeestje. Maar ik zou mijn zoontje wel meenemen. Die trekt dat makkelijk en ook al gaat hij normaal gesproken altijd tussen 19.00 / 19.30 uur naar bed er zijn avonden in het weekend dat het weleens voorkomt dat hij veel later naar bed gaat. Bv. als we een BBQ hebben bij vrienden of ergens gaan eten dan wordt het altijd later en dat vind ik geen probleem. Hij slaapt dan de dag erna wat langer uit.