Binnekort heeft dochter haar partijtje en wilt dan een high tea maken thuis. Heeft iemand nog leuke makkelijke recepten/ideeën om te maken?
mini tompoucjes cake/rol in plakjes snijden met een leuke prikker erin. wraps met kruidenkaas sla en kipfilet chocolade of normale soesjes bladerdeeghapjes met een mini knakworstje mini kwarktaartjes maken mini saucijzenbroodjes mini kaasbroodjes mini worstenbroodjes druiven spies fruitsalade veel plezier!
Spiesjes met poffertjes en aarbei/druiven Met koekjesvormen ( groot hart of bloem bijv) de boterhammen uitsnijden. En dan wit brood gebruiken met verschillend beleg, kaas, ham, kip, smeerkaas, paté, eiersalede ect.
mini tosti mini chocoladebroodjes cupcakes mini tompouche van die doorzichtige glaasjes gevuld met verschillende fruitsoorten bonbons
Kleine cupcakes Kwarktaart in kleine glaasjes Mini sandwiches met kruidenkaas en kip Bladerdeeghapjes met aardappel,witte kaas of worstjes Soesjes Lange vingers in chococolade dip Kleine macarones Mini brownie
Leuk idee! Hoe oud wordt je dochter? Wij hebben op een zaterdag in maart kinderfeestje van onze oudste, ze wordt 7. We doen het thema Pasen. We gaan wat leuks knutselen en ze krijgen grappige dingen mee van de Pasen. Ook eieren zoeken enzo. Vind een high tea om te beginnen ook wel leuk! Sorry voor t onderbreken, leuk idee! Dus werd even enthousiast.
Geen recept maar wel een tip: de Action verkoopt nu hele leuke glazen etageres voor 2,49 per stuk (op de Valentijnsafdeling)!
Met 9 bowlen en hamburgers eten (Amerikaans feestje) met de meiden uit haar nieuwe klas, met de meiden uit haar oude klas naar de dierentuin. Hier was het met 10 gourmetten en daarna een slaapfeestje in de kelder. Ochtend daarna lekker ontbijten en een pinata stukslaan. Met 11 (toen was ze al van de basisschool af) mocht het een keer gek: met haar 3 beste vriendinnen van de basisschool naar Venlo gereden voor de Playmobiltentoonstelling (waren ze allevier gek op) en daarna naar een restaurant/centrum waar ze mochten bowlen, lasergamen, adventure golf, flipperen etc en eten. Thuis een film aangezet en daarna weer slapen in de kelder. Gaan met de jongste meer thuisfeestjes doen (en buiten/in het bos): hebben een enorme speelkelder en een grote zus (9 jaar leeftijdsverschil) met genoeg vriendinnen die graag willen helpen om voor indiaan of zo te spelen. Zijn laatste feestje op de basisschool mag hij dan ook hetzelfde als zijn zus hierboven mocht.
Mag ik even inbreken in dit topic? Mijn dochter wil ook graag een high tea feestje maar ik zit even met de tijden. Het lijkt mij leuk als ze zoveel mogelijk zelf maken maar heb het idee dat je dan na school pas om 5 uur aan de high tea zit. Zelf zou ik het geen probleem vinden als mijn kind het zeg maar krijgt ipv avondeten en dan voldoende hartigs op de schaal zoals sandwiches enzo. Hoe denken jullie daarover? Misschien nog tips om het een wat meer volwaardige maaltijd te laten lijken?
He Helemaal leuk toch? Als patat en pannenkoeken voor avondeten kunnen doorgaan, dan dit ook. Anders doe je er ook nog een klein soepje en wat rauwkost bij, quichejes...
Wij doen het als lunch, zorgen voor genoeg hartige hapjes ook, veel variatie, dan moet het toch top zijn! Helemaal leuk!
Je kunt mij een pb sturen met je email. Ik verzorg kinder kookfeestjes als zzp'er dus heb aardig wat recepten zo. Ook voor high tea enzo