mn meisje lekt echt door elke luier heen pfff ze is nu net geen 15 kilo en vanmorgen weer door maatje 6!!! heen gelekt begin dr nu serieus van te balen hebben jullie eventueel tips ???
wanneer draagt ze luiers? `s nachts alleen? of ook overdag, lekt ze dan ook door? Overdag kun je natuurlijk vaker verschonen, misschien `s nachts ook? Minder laten drinken voor het slapen? Wat drinkt ze nog? Hoe oud is ze? Welke merken heb je al geprobeerd?
whahaha lekker slim totaal geen info mn dochter is 2.2 jaar heb pampers geprobeerd ook lekt ze daarbij door en nu heeft ze kruidvat aan dr billen ze wil totaal niet op t potje hebben nu wel gezegd na het eten 1 beker drinken en klaar en overdag tja ze drinkt wel extreem maar dan word ze ook meer verschoond dus ben ik het altijd voor heeel soms (door eigen schuld) lekt ze door maar dat komt dus omdat het te lang geleden is overdag word ze dus al redelijk verschoont maar ja die nachten pffff dat wassen ben ik ook wel beetje zat vind alleen wel sneu om dr drinkgedrag aan te moeten passen want ze heeft echt dorst en alles gaat dr ook in !!!! pffff misschien ook een tip hier hoe ik het drink gedrag voor t naar bed toe gaan kan aanpassen? edit: verder heb ik alle luiers al een keer gehad had verwacht dat juist pampers niet zou doorlekken dan namen we de prijs wel voor lief maar ja als ze daarbij ook doorlekt pfff ik weet het niet meer
de info 15 kg zegt natuurlijk ook niet heel veel (de mijne is 3 en haalt de eerste jaren de 15 kg nog niet en de ander was ook 4 voordat zij dat haalde, terwijl ik er ook 1 ken die met 1,5 op de 15 kg zat), 2,2 jr dus en nog niet zindelijk. Slaapt ze goed net voordat je zelf naar bed gaat? Anders misschien slapend verschonen. Of een extra inlegger. Is ze een buikslaper? Geen idee welke merken maat 6 hebben (nooit verder gekomen dan maat 4 en 4+).
als ik dr snachts nog moet verschonen hebben we een wakker meisje die niet meer slaapt pfff volgens mij is ze een buik en rug slaper dus allebei bedoelde juist ook dat ik aangaf dat de info van 15 kilo ook eigenlijk geen info is whahahaha ach jaaaa we gaan eerst maar eens wat minder drinken proberen!!! alvast bedankt!!!
Snap dat je het zat wordt. Is maat 6 niet te groot? Misschien een plastic luierbroekje van de Hema erover heen?
Ik denk heel eerlijk gezegd dat de luiers te groot zijn. Wij hebben ook wel eens die "fout" gemaakt en toen lekte M. ook door. Ik zou denk ik voor pampers 4 of 4+ of 5 gaan, maar zeker niet groter! En dan Pampers baby dry 4 - 7 - 18 kg 4+ - 9 - 20 kg 5 - 11 - 25 kg Waar je ook eens naar kan kijken is Pampers UnderJams pyjamabroekjes voor meisjes. Hier wat meer info er over UnderJams pyjamabroekjes zijn een nieuw product van Pampers dat kinderen beschermt tegen bedplassen. Ze zijn speciaal ontworpen om alle privacy en bescherming te bieden, die een kind 's nachts nodig kan hebben. Een kind draagt Underjams als gewoon ondergoed, maar is dankzij de absorberende kern 's nachts beschermd tegen lekken. Underjams zijn gemaakt van ademend materiaal dat op stof lijkt. Daardoor dragen ze niet alleen prettig, maar 'ritselen' ze ook niet. Je kind is de enige die weet dat zij UnderJams draagt. Bescherming waar alleen je kind van weet. De hele nacht bescherming: absorberende kern om lekken te voorkomen Lage taille: zit net als ondergoed Super comfortabel: laat de huid ademen Discreet materiaal: het gebruikte materiaal is vergelijkbaar met stof voor optimale discretie Deze luiers zijn er in maat S/M en maat L/XL. S/M is vanaf 17 kilo dus dat zou misschien nu nog iets te groot zijn. Maar je kan even kijken, als je meisje een klein buikje en spek beentjes heeft zit het misschien al wel goed. (linkje met info: UnderJams pyjamabroekjesde meest geruisloze bescherming voor de nacht) Succes!
Pampers baby dry wat een drama!! Hier hele slechte ervaringen mee!!! Ik gebruik aldi pampers voor de nacht.. geen problemen mee.. indd eens een kleinere maat pakken?
Hier ook lang last van gehad! helpt om de luier wat strakker vast te maken als ze naar bed gaat. s nachts slinkt het buikje doordat ze lang niet eten en gaat de luier losser zitten en de toptip die ik hier kreeg: de knoopjes van de romper niet vastmaken! Op een of andere manier staat er dan minder druk op het geheel en gaat het hier stukken beter. Na 16 uur toch minder laten drinken. Geef je bijvoorbeeld vaak komkommer oid? als we dat bij het avondeten geven gaat het ook altijd mis hier. Veel te veel vocht. Het lijkt overigens wel een periode hoor want ik dacht toen ook: hoe moet dat dan, we zitten al in maat 6? maar nu is het al langere tijd over. Succes,
Hier nog geen kinderen hoor, maar zou je met die extreme dorst sowieso niet eens bij de ha langsgaan?
Veel kinderen stillen ook trek met veel drinken, dus daar zou je ook naar kunnen kijken. Ik geef ook steeds vaker een normaal Ikea bekertje drinken ipv tuit of rietjes beker. Daar gaat best veel in in die drinkbekers...
Hier ook een meid van al tijden rond de 15kg... Inmiddels zindelijk overdag, maar 's nachts nog een pamper. Wij gebruiken 5+ pampers en eigenlijk vrijwel nooit doorgelekt! Gebruiken baby dry van Pampers... (nu meestal droog 's morgens) Zou ook eens een kleinere maat proberen en een wat grotere romper, staat er niet zoveel druk op die pamper... Misschien zijn die luierbroekjes ook wel een oplossing, al weet ik niet hoeveel die kunnen absorberen tov pampers. Of zo'n plastic pamperbroekje erover?
broekjes nemen minder op dan gewone luiers, dus als het lekkage probleem wordt veroorzaakt door te veel plas werkt het niet. Maar misschien wel als het probleem komt omdat het niet goed aansluit en ze ernaast plast.
zo dames even paar andwoorden ze had altijd maat 5 aan van AH daar begon ze dus bij door te lekken toen 5+ van pampers gepakt omdat ik maat 6 meteen zon grote stap vond en ook daarbij meteen de eerste 10 luiers doorlekken toen uit wanhoop maat 6 van kruidvat een ook nu alweer 2 nachten doorgelekt en nou ook vandaag 2 keer pffff dus ja wat ik nu moet doen ik weet t niet meer hoor bleghhhhh over het drinken ze drinkt max en dat is een ruime dag 7 a 8 tuitbekers van 200 ml waarvan max 2 ranja of ijsthee zijn en de rest water dus ik weet t niet meer voor t drink gedrag ben ik al bij de dokter geweest alleen die vond t nog niet extreem dus ja ze draagt normale onderbroeken of een romper die gewoon los is onder bij de luier dus niet een probleem met te strakke onderkleding denk wel dat ik alsnog naar de dokter ga want aangezien die luiers altijd bom vol zitten en ze max 8 bekers drinkt lijkt het wel alsof ze meer uitplast maar dat kan ook schijn zijn!!! vandaag heb ik dr voor de peuterspeelzaal verschoont en toen ik dr ophaalde en we in de tuin liepen zei ze mama doorgelekt pffff en dat gaat over 2.5 uur tijd !!!! vind t echt lastig al die extra wasjes is ook vervelend
Ik vind het niet gek dat haar luiers met 8 van die bekers bomvol zitten. Mijn zoon krijgt op 1 dag 4 ikea bekertjes incl melk aan drinken en een slokje water voor de nacht. Misschien toch kijken of je haar wat minder kan geven?
ik kan wel snappen dat dr luiers vol zitten maar daar verschoon ik ook na natuurlijk alleen die nachtluier word niet vaker verschoond en stel wat gebeurd er dan met de kindjes die wel tegen de 4 jaar aan zitten die drinken toch ook meer en die luiers houden het wel dus waarom bij mn meisje niet snappie en is 1.6 liter nou echt zo extreem over een hele dag en dat gaat over de dagen dat ze extreem drinkt soms komt ze der ook niet aan die hoeveelheid
Wij gebruiken hier het merk Babylove. Dit is het eigen merk van DM, een Duitse drogisterij-keten. Bevalt hier erg goed, net zo soepel als de Pampers, maar een stuk goedkoper en ze nemen meer op. Ook vind ik zelf de pasvorm beter. Met buikslapertjes geen overbodige luxe. Ik zou niet te grote luiers pakken, deze sluiten bij de beentjes vaak niet goed aan waardoor je meer kans op lekkage hebt.