Traktatie kdv wanneer baby geboren is

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dribbel, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribbel

    Dribbel Actief lid

    31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet even niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dit leek mij het meest logisch ;)

    Mijn vraag is: wat hebben jullie kindjes getrakteerd op het kdv toen broertje/zusje geboren was?
    Ik wil het niet te gek maken qua geld en qua tijd erin steken, dus het moet een beetje simpel zijn...maar veel verder dan een lange vinger in de boter/gesmolten chocola dopen en door de muisjes halen kom ik niet :(
    Oja, en is slagroomsoesjes met muisjes erop iets voor kinderen? De groep waar mijn zoontje zit is trouwens een groep van 2-4 jaar.

    Voor de leidsters maak ik gekleurde papieren wiegjes met een servet als dekentje, daaronder bonbons en dan doorzichtig folie met een roze en witte strik er omheen. Maar goed, dit maak ik vantevoren alvast zodat het klaarstaat wanneer ukkie geboren is.

    Help! :D
     
  2. tulip

    tulip Niet meer actief

    nijntje koekjes en dan het truitje besmeren met boter en de muisjes erop?
     
  3. Wendy30380

    Wendy30380 Fanatiek lid

    27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Kleine cakejes besmeren met boter en dan muisjes erop. Niet al teveel werk en het resultaat is erg leuk!
     
  4. bloem79

    bloem79 Actief lid

    16 okt 2006
    406
    0
    16
    Wij hadden slagroomsoesjes, deze bevroren besmeren met boter en daarne muisjes erop. Ongeveer een uurtje van te voren klaar maken, dan zijn ze ontdooid als je ze uitdeeld.
     
  5. me24

    me24 Actief lid

    9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Wij weten niet wat het wordt, dus kunnen ook niets van te voren maken. Ik ga een kant en klare vlaaibodem halen (0,70cent) besmeren met boter en muisjes erop. Dan nog snoepmuizen met de neuzen naar het midden erop leggen en klaar. Denk dat het totaal op max. 5euro komt...
     
  6. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb zelf koekjes gebakken, met glazuur en dan in de muisjes.

    Maar je kan natuurlijk ook gewoon beschuit met muisjes uitdelen?
     
  7. Dribbel

    Dribbel Actief lid

    31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de rea's meiden! Ik ga denk ik voor de cakejes met muisjes, eet lekker makkelijk voor die kinderen.
     

Deel Deze Pagina