Kinderfeestje niet gezellig

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mari83, 17 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mari83

mari83 Actief lid

1 mrt 2012
    157
    30
    28
    In eerste instantie heb ik gezegd dat dit is wat we kregen, dus dat is waar we het mee moesten doen. Toen ze het er niet mee eens bleven zijn heb ik gezegd dat ik wilde vragen aan de locatie of er wellicht toch nog meer favoriete exemplaren waren, maar die bleken er niet te zijn. Dan is het gewoon wat het is dus. En daarna heb ik inderdaad aangegeven je kunt meedoen met het exemplaar dat je hebt gekregen of je mag wat anders gaan doen. Ik zie niet welke andere optie ik had gehad. En de activiteit was zeker leeftijdsadequaat, de meeste kinderen deden ook gewoon mee.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Nou dat lijkt me heel erg duidelijk! Je hebt nog de moeite gedaan om na te vragen en meer kon je niet doen.

Dat ze er dan voor kiezen om te mokken is dan heel vervelend voor jou als je dochter. Heel vervelend voor haar dat het meisje zo gaat vervelen.
    Het is niet iets waar je dochter of jij wat aan kon doen.

Heeft je dochter nog wel een leuk feestje gehad?

3. tuc

tuc Niet meer actief

Op zich herken ik het meidenvenijn wel, en bij sommigen beperkt het zich tot onder elkaar opmerkingen maken, sommigen zijn brutaal genoeg om idd te gaan lopen klagen over alles.
    Nu moet ik zeggen dat het wel echt de uitzonderingen zijn.
    En vind ik het wel heel bijzonder dat jij dit 2x op een half jaar meemaakt.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ja, in groep 8 wel wat irritante meiden op het feestje. Eentje, de irritantste, had mijn dochter op mijn verzoek uitgenodigd, omdat een andere vriendin ziek was en niet kon en dat meisje haar ook voor feestjes uitnodigde. Wat een spijt heb ik dat ik dat had voorgesteld, wat gezeur!
    Haar gedrag had ook invloed op 2 meelopers. Achteraf gezien had ik die ouders moeten bellen om te zeggen dat ze haar op konden halen halverwege, maar ja, deels was ook in een andere plaats en dan doe je dat toch minder.

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Mijn dochter nodigt ook altijd 2 of 3 jongens uit
    Dan is de hele dynamiek al anders.
    Ik hoor het wel bij andere feestjes uit de klas met alleen maar meiden.
    Ben wel blij dat ik dat nog nooit heb meegemaakt.

Deel Deze Pagina