Kinderfeestje of verjaardag schoonmoeder

Discussie in 'De lounge' gestart door famke24, 12 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik had het ook niet gevraagd maar gemeld, zo van dochter heeft een kinderfeestje van 2 tot half 5 en daarna komen wij.

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik zou het ook niet gevraagd hebben, maar gewoon melden dat dochter eerst nog een feestje heeft en dan wat later komt. Gelukkig zouden schoonmoeder en moeder hier nooit een probleem van maken.

Vind het ook eigenlijk wel apart dat sommige mensen zeggen "eerste afspraak eerst", wat mij betreft gaan kinderfeestjes altijd voor. Wanneer ze klein zijn, zijn die feestjes hartstikke leuk en bijzonder, dat kan je van een verjaardag bij oma toch niet zeggen.... Zoontje heeft dit weekend zijn 1e kinderfeest en is al 2 weken aan het aftellen, dat zou hij bij de verjaardag van oma echt niet doen hoor ;)

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik vind het raar dat je het überhaupt hebt gevraagd. Dat bepaal je toch zelf. Hier zou het eerder een mededeling zijn. Maar goed mijn schoonouders zouden hun teleurstelling uiten en daarna het gewoon accepteren.

Vind het ook een beetje raar dat je hebt gezegd dat het van oma niet mag. Hoezo het mag van oma niet. Jij bepaalt toch.
    Natuurlijk vind ze oma nu stom, het is een kind.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb alleen je openingspost gelezen en ik dacht gelijk: Mag niet van oma? Wat heeft oma hier over te zeggen? Als je kind naar dat feestje wil, dan gaat ze daar toch lekker naartoe? Oma ziet ze vast wel vaker... Komt ze een andere keer nog een taartje eten bij oma...

5. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Kinderfeestjes gaan voor op alles! Behalve als zoonlief ziek is.

Het geluk van onze kinderen staat bovenaan.
    Ouders, schoonouders, ooms, tantes die dat anders zien hebben grof gezegd: dikke pech

6. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Nou ik had absoluut niet gezegd dat ze van oma niet naar dat feestje mag, dat vind ik heel onaardig.
    Ik zou mijn kind naar het feestje brengen en zelf langs SM gaan. Loopt ze daarover te zeiken, zeg je dat je hebt aangegeven dat je dochter een feestje heeft, maar jullie niet op een andere tijd mochten komen, dus gebeurd het zo.
    Maar van oma de boeman maken dat je dochter niet mag, dat vind ik echt niet netjes.

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Mee eens ;)

8. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou haar ook gewoon naar het kinderfeestje brengen en erna langs gaan! Maar vind het ook niet netjes om dit tegen je dochter te zeggen. Als dit over je eigen moeder zou gaan denk ik niet dat je haar als boeman zou afschrijven 😏 Weer zo een typisch anti-sm topic!!!

9. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou haar ook gewoon naar het kinderfeestje brengen en erna langs gaan! Maar vind het ook niet netjes om dit tegen je dochter te zeggen. Als dit over je eigen moeder zou gaan denk ik niet dat je haar als boeman zou afschrijven 😏 Weer zo een typisch anti-sm topic!!!

10. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

en wat heb je nou uiteindelijk gedaan? ff nieuwsgierig.

11. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Ja, ik vraag het me nu ook af... Altijd leuk als de TS even komt updaten na afloop :)

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hmmm ik weet niet of het antischoonmoeder Is. Ze wil eerlijk zijn naar haar kind dat Is sowieso goed.
    Ik had het ook eerlijk verteld en het had me dan niet uit gemaakt wie het zou zijn geweest al wat het de koningin. Ik ga niet liegen tegen mijn kind over zoiets

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    volgens mij was het pas volgend weekend.

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Update: eindelijk so kunnen bereiken.

Mn man kreeg zijn vader aan de telefoon en zei we brengen dochter op t feestje en komen dan bij jullie en halen haar rond half vijf op dan is ze er om vijf uur weer voor het eten.
    Vader vond het goed maar mn man moest met z'n moeder overleggen .... Dus nog een keer het verhaal en wat zegt ze? .,...

Ow dat is goed! Uuh? Mn man werd een beetje boos en zei waarom kan het nu dan wel? Ja dat wist ze zelf ook niet.

En waarom vijf uur eten? Dat wist ze zelf ook niet! Er werd geen eten bezorgd dat maakt ze gewoon zelf! Dus alles weer goed geregeld, we zijn blij.maar het blijft vreemd.

Mijn ouders waren ook een beetje boos op het feit dat so zo deden tegenover kleinkind en die zeiden volgende keer niet overleggen gewoon melden en klaar!

15. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Gelukkig is het zo opgelost. Zou er verder idd geen aandacht meer aan besteden. Soms gebeuren die dingen gewoon, zand erover. ;)

16. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Dochter lekker naar kinderfeestje laten gaan. Komt ze maar wat later hoor.

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Misschien had sm een offdagje, hebben we allemaal wel eens toch? Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet dat het zo uit de hand kon lopen, maar goed :) Nu vooral niet boos worden omdat het nu ineens wel kan en hoe laat het eten is. Is het allemaal zo niet waard! En je eigen ouders er ook gewoon buiten laten. Zo maak je het veel groter dan het is en je zal het voorlopig toch met z'n allen moeten doen. Fijn dat het nu opgelost is.

Deel Deze Pagina