Toyota Avensis

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 19 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    We zijn al een tijdje aan het sparen voor een andere auto, omdat we onze Opel Astra graag in willen ruilen voor een iets nieuwere en ruimere auto (met name de kofferbak).

Nu hebben we een Toyota Avensis op het oog. Een sedan en een stationswagen hebben we gezien, beide uit 2009.

Wie rijdt er zo'n auto? Is ie fijn? Vaak mankementen of juist niet?

Alvast bedankt!

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Geen ervaring met de Avensis qua gebruikservaring, wel met Toyota's. Mijn ouders hebben altijd een Toyota Corolla gehad (uit 1989), die mocht ik op een gegeven moment overnemen en die heeft probleemloos de 21,5 jaar oud gehaald (toen reed iemand door rood mijn auto in).
    Ze hebben daarna uit tevredenheid weer een Corolla overgenomen (uit 2004), ze hebben in al die 26 jaar met Toyota nog nooit langs de kant van de weg gestaan.
    Sindsdien heb ik zelf ook altijd Japanse auto's, ook nog nooit pech gehad. Hoewel ik stond een keer langs de kant van de snelweg, zegt die ANWB'er 'huh, deze auto's zien we bijna nooit?' :( Uuhhh ja, ik was vergeten te tanken meneer :cool: ;)

3. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Hier een station uit 2010, al 3 jaar lang. Super tevreden, eigenlijk geen mankementen. Buiten standaard onderhoud, geen kosten aan gehad. Betreft een benzine uitvoering

4. jupke

jupke Niet meer actief

Ik heb een station ook ivm de ruimte.
    Ik vind het een wat prijzige auto, in aanschaf én in onderhoud.

Maar wel goede kwaliteit. Er mankeert eigenlijk nooit iets aan.
    Wij zijn er heel blij mee!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Lees even mee wij twijfelen tussen een toyota avensis en een skoda octavia!

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij hebben een station uit 2009 (geloof ik :p) ook zeer tevreden en weinig mankementen gehad. Rijdt ook nog eens heerlijk. Het is wel een diesel dus wat verzekeringen e.d betreft redelijk "duur"

7. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg fijne auto, super tevreden mee. Veel ruimte en goede kwaliteit.

Deel Deze Pagina