Feestje wat later vieren? Wij hebben volgende week een feestje waarvan het kind in september jarig was. Soms loopt het nou eenmaal zo. Andere activiteit kiezen 2 ouders meevragen die ook kunnen rijden. Dat ze dus ook op de feestlocatie blijven en mee-eten en drinken. Busje huren vind ik ook een goed idee.
Waarom maak je niet even een groepsapp aan met de ouders van de kinderen die uitgenodigd gaan worden. Dan leg je het probleem even voor en dan wordt het wel opgelost. Er zullen vast ouders zijn die aanbieden om te halen/ brengen. Met 2 ouders heen en 2 terug is je probleem namelijk al opgelost.
Ik zou daar niet zo blij van worden. Vind het best een stuk, en dan zou ik nog 2 kleine kinderen mee moeten nemen. En ik heb op woensdag ook geen auto voor de deur staan!
Vind het zelf erg vervelend als men niet zelf vervoer regelt. Wij doen dat zelf wel altijd namelijk. Of we vragen nog iemand (schoonvader) die mee kan rijden, of er gaan gewoon minder kinderen mee. Gelukkig hebben wij zelf al 2 auto's. Heb zelf gelukkig nog maar één keer meegemaakt dat we zoon zelf moesten brengen (was ook een stukje rijden en uiteraard nog meer kinderen meegevraagd) en terug waren er dan ineens wel genoeg auto's Als iemand mij echt vraagt of ik een paar kinderen kan brengen en een ander haalt ze weer op, zou ik het ok vinden. Maar zou het niet in de uitnodiging zetten dat ze ergens op een locatie op een half uur rijden worden verwacht.
Kan je niet een auto lenen? Doen wij ook altijd met een feestje. Ik moest mijn dochter eens op een vrijdag naar een feestje brengen en halen en stond ik gewoon gigantisch in de file. Ook een eind weg. Had er echt de pest over in. Was in een binnenspeeltuin wat ook gewoon in de buurt had gekund. Ik zou het niet zo snel nog een keer doen.
Ik zou er niet blij van worden, zou ik erg onhandig vinden met de rest van de planning die middag (denk aan speelafspraken, sporten en zwemles andere kinderen, werk etc). Een half uur (dus 2 uur moeten rijden voor ophalen en brengen) vind ik eigenlijk te veel van het goede, waarom geen feestje thuis of met minder kinderen zodat het wel te organiseren is? Of een paar weken later?
Als het perse deze activiteit moet zijn met die hoeveelheid kinderen zou ik het later vieren op een zondag. Het is soms al moeilijk genoeg om vanalles te regelen op een studiedag. Dan valt het feestje ook nog halverwege de dag. Overigens heel benieuwd naar de activiteit als het vanaf 10 kinderen kan
Ik zou het niet leuk vinden eerlijk gezegd. Zou zeker contact zoeken met de ouders of ze dit zien zitten qua tijd en kosten. En zou ook overwegen iets anders te gaan doen
Ik zit daar echt niet op te wachten. Dat is dus 4x een halfuur want ze moeten ook opgehaald worden. Zit ik 2u in de auto voor een kinderfeestje, nee dank je
Hier worden ook voor die dingen een groepsapp gemaakt en dan regelt het zichzelf. Ik zou er zelf niet op zitten wachten (ik rij geen auto) maar er zijn altijd wel moeders die alle tijd hebben en overal met hun neus op willen zitten
Ik zou daar niet echt blij van worden. wij vieren ook altijd feestjes op locatie en omdat we in een dorp wonen is het zo een half uur rijden naar de dichtstbijzijnde binnen speeltuin. Maar hier mochten ze net zo veel kinderen uitnodigen als er bij ons in twee auto’s passen. En anders bleven weer thuis(maar dat wilden ze niet haha).
O nee dat ga ik niet doen. Ik breng mijn kind met liefde naar een locatie hoor voor een feestje, maar dat is altijd wel binnen fietsafstand van max 15 minuten (en nog sneller met de auto maar ik fiets graag haha) Ik zou ook kijken of je dit kunt coordineren of gewoon een busje huurt.
Ik zou er als ouder zijnde niet blij van worden. Je zegt dat ze de komende zondagen vol zitten, dan wacht je toch gewoon wat langer? Mijn dochter is in september jarig en heeft pas ergens eind oktober haar partijtje gevierd, eerder ging het niet (ze wilde graag naar een bepaalde wedstrijd).
Ik vind het geen probleem, maar dat komt mss ook omdat onze school een half uur rijden is. Mensen daar in de buurt moeten ook een half uur rijden voor een thuisfeestje bij ons, of bij anderen in deze buurt, of bij kinderen die juist de andere kant op wonen (dan zijn wij 45min enkele reis onderweg). Bij feestjes zie ik bij oudste dochter dat zelf brengen halen normaal is, bij jongste dochter worden ze thuisgebracht. Gewoon vragen aan de ouders.. er zijn er altijd wel die willen rijden
Heb je zelf 1 auto? Vraag dan 2 andere ouders waar je goed mee overweg kan (dus nog 2 auto’s) of ze mee willen en daar ook met jou willen blijven. Dat lijkt mij de handigste oplossing.
Een halfuur vind ik best ver eigenlijk. En ik zou er ook geen vrij voor willen nemen van m'n werk. Verder geen problemen met halen/brengen. Mits het redelijk te doen is qua afstand. Heb zoontje ook al eens bij een feestje opgehaald, maar dat was 5 min. rijden. Kwartiertje vind ik wel de max.
Ik zou daar niet blij van worden, kost mij 2 uur op mijn vrije dag. Heb nog andere kids ook dus die dan ook 1 uur heen en terug mee. Ik zou andere activiteit kiezen of gewoon een andere maand waarop het wel allemaal te organiseren is.
Zou ik niet op zitten wachten. Heb ik zelf 1x meegemaakt en dat was een feestje met de hele klas, dus we hebben wat carpool afspraken gemaakt. 2 uur in de auto heen en weer vind ik echt zonde van de tijd.