welke regenkleding?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door melody30, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody30

melody30 Lid

29 aug 2017
    12
    0
    1
    Vrouw
    Hallo Dames,

Aangezien de herfst er weer aan komt wil ik voor mijn peuter van 2 een mooi en goed regenbroekje/pakje kopen.
    Nu vraag ik me af wat handiger is; een gewone regenbroek of eentje met bretels?
    Dan zijn ze er ook nog ongevoerd en gevoerd met fleece. Dat laatste is misschien voor de winter lekker warm maar voor de herfst te warm denk ik...
    En is een regenjas ook handig? Ik heb wel een extra jas gekocht voor het buitenspelen.

Waar kan ik deze het beste kopen? Bij de Lidl online zijn ze uitverkocht...althans de maat die ik moet hebben.

Graag jullie mening:)

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.329
    10.295
    113
    We hebben een gevoerde voor de winter. Nu voor de herfst een poncho voor op de fiets. Als we lopen laarsjes en onder de paraplu.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik vond zo'n ding met bretels handig, dan heb je nooit een kier door een opkruipende jas.
    Gevoerd Is al gauw warm denk ik, maar dat hangt er een beetje vanaf wat je ermee wilt. Als je echt een langer stuk door de regen moet fietsen of wandelen dan kan een voering in de winter wel fijn zijn, voor korte stukjes Is het niet echt nodig.
    Ze verkopen ze geloof ik bij h en m en Hema.
    Regenjas heb ik nooit gehad, een gewone winterjas houdt wel aardig wat regen buiten.

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl heeft een regenjasje voor de zomer (+ regenlaarzen + een parapluu), en een waterdichte windstopper voor lente/herfst. In de winter blijven we binnen als het regent :)

Deel Deze Pagina