Even trotse mama, grote dag voor mijn peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaMars, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Gisteren zo'n geweldige dag gehad, ik moet even een ego berichtje plaatsen hoor!

Ik ging haar s'ochtends ophalen van de psz, en kreeg van de leidsters te horen dat ze haar allereerste vriendinnetje heeft. Zo schattig, ze had een beetje een moeilijke start, moeite met afscheid nemen, maar doet het nu helemaal super en zij en A zijn onafscheidelijk.

Smiddags komt ze naar me toe, mama, luier uit, potje! Ze was al een week bezig, potje plassen, psst, maar alleen spelen, nog niks gedaan. Ze is druk bezig met spelen, komt naar me toe, mama potje plast! dus ik kijk, en ja hoor, mevrouwtje heeft een plasje op het potje gedaan :D

Met eten s'avonds ook weer, madame heeft een hekel aan groente in het algemeen. moet verstopt worden in de pasta, anders eet ze ze niet. Erwtjes zijn de grootste angst.
    Onder het motto, blijven aanbieden, heeft ze gisteren gewoon haar hele bord leeggegeten, inclusief alle erwtjes! Dat heeft een jaar geduurd, de enge 'appeltjes' waren in eens toch wel jammie!

Ook heeft ze de hele dag zonder speen gedaan, en er niet eens om gevraagd, en vanmorgen gaf ze m uitzichzelf aan me (mama, speen ruilen stickertje?:D)

Onwijs trots op mijn kleine grote meid, moest het even kwijt!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heerlijk! en uit je topic van de lounge ook op een moment dat je het gebruiken kunt;)

3. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ja absoluut! T is even een rottijd, maar dit soort momenten zijn het wel duidelijk waar je het voor doet, en dat is alles 1000% waard!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Wat super leuk.

Kan me voorstellen dat je trots bent.

5. Elle14

Elle14 Actief lid

3 okt 2008
    111
    0
    0
    Leuk om te lezen! Heerlijk als het lekker gaat!

Deel Deze Pagina