Kinderfeestje vraag

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Baileyy, 2 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Mijn zooncwordr 7 en wil met zijn kinderfeestje een soort speurtocht doen. We hebben een leuke locatie, gaan gelijk uit school en eten daar dan frietjes. Speurtocht, spelen en weer naar huis.
    Maar.. Wat als het nou echt slecht weer is? Ze hebben geen alternatief.
    Wie heeft er een leuk idee om te doen met een groep jongens als binnenactiviteit?
    Wat doen jullie met plotseling wereldproblemen?
     
  2. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    Hoe lang duurt het? Anders zijn regenjassen en regenlaarzen toch ook geen probleem lijkt me...
     
  3. Anoukskie

    Anoukskie Fanatiek lid

    18 okt 2016
    2.402
    844
    113
    Kinderen hebben meestal niet zoveel last van de regen.. Dat is net als met schoolreisje, is vervelender voor de juffen en de ouders als het slecht weer is =P
     
  4. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.412
    3.964
    113
    noord holland
    Wij hebben ooit een fotospeurtocht gedaan en het weer voorspelde toen helaas niet zo goed en dat bleek op het daadwerkelijk moment dan ook. Ik heb toen van die wegwerp poncho's gekocht voor alle kinderen. Ze waren mega groot, dus met z'n allen onderling knopen gemaakt enzo. Ze vonden het erg grappig allemaal. Zou evt aan de ouders vragen of er regenlaarzen mee kunnen. Kinderen vinden het inderdaad vaak niet erg mits erop gekleed.
     
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Oke misschien denk ik te moeilijk dan ja... Ik ga inderdaad regenkleding en laarzen dan vragen..
     
  6. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Goed idee van die poncho's ja!
    Ik dacht kinderen gaan zeuren, maar kan ook grappig zijn ja.
     

Deel Deze Pagina