Bij het middagslaapje en nu ook 's avonds haalt mijn dochter haar bedje af. Ze slaapt nog in een slaapzak, maar ze haalt de hoes van het matras af en doet hem onder haar bed met al haar knuffels erbij. Soms bouwt ze een feest in bed maar nu hebben we haar niet gehoord en heeft ze het toch gedaan. Heb al een keer laten helpen met opruimen, en al paar keer boos geweest en gezegd dat ik dit echt niet leuk vond etc.... Maar het helpt niet. Bij de gastouder doet ze het ook, iemand tips?
Tijdelijk een dichte hoes om haar matras doen? Of (als je een beetje handig bent) haar hoeslaken met een paar elastieken van onder "aan elkaar maken"? Dus een stuk elastiek op het hoeslaken naaien dat onderlangs het matras de kanten strak eromheen houdt? Haar knuffels/poppen ook een lekker bedje geven naast haar eigen bed waar ze ze lekker kan instoppen?
Umm, ze is vaak nog erg moe smiddags. Als ze slaapt slaapt ze wel 2 uur aan een stuk. Dus dat denk ik wel. Babel, dat van dat elasiek is wel een goed idee zeg. Even kijken of ik zo handig ben hihi.