Hoi onze zoon is 20 dec jarig en word dan 7. Wij willen een feestje thuis geven, in de minion stijl dus bekers, bordjes, slingers en traktatie en uitnodiging van de minions. maar nu wat te doen met kids van 6/7 ik wil niet naar ballorig oid vind dat veel te duur 2 jr terug een houten vogelhuisje geknutseld was super leuk vorig jaar oud hollandse spellen op de dag dat ze herfstvakantie kregen was geen succes!!! pff wat waren ze druk nu besloten om het eerder in die week te geven. wie o wie heeft een leuk idee? tips e.d welkom! bedankt!
Minion-dingen knutselen? Een potje geel schilderen en beplakken als minion. Van papieren bordjes een minion-lampion maken. Of alvast een leuke kerst-knutsel? Samen gourmetten kan ook al wel op deze leeftijd.
Het feestje is op woe middag vanaf 12:15 - denk 15:30/16:00 vorige keer pannenkoeken versierd maar dat vond bijna niemand lekker gourmetten stinkt zo ik had nu patat in gedachten. het is lastig in de winter als er sneeuw is dan is het makkelijk dan gaan we naar buiten voor sneeuwpret regent het dan moeten we binnen iets hebben en als het droog is (tja wel koud) maar zouden we naar het bos kunnen voor een speurtocht. Mijn man en ik zijn allebei thuis en er komen ongeveer 6 kindjes denk ik + onze jongste erbij en de jarig is 8 kids. Film kijken is op deze leeftijd nog niet echt leuk of wel? de meeste hebben de minions film ook al wel gezien.. iets knutselen is ook wel leuk maar de meeste zijn binnen een kwartier al klaar. en dan?
Daarom kies ik voor een feestje buiten de deur! Onze dochter is in december jarig en wordt ook 7, en met al die kinderen (die hardstikke druk zijn, want feestje) vind ik het handiger om ergens heen te gaan. Mijn dochter twijfelt nog of ze wil gaan zwemmen, naar de bioscoop of naar moneky town wil.
groot 'frietfestijn' . Groot weggooi kleed op tafel en lekker eten zonder bordjes en bestek. Als je kindje zelf niet vies is van vieze vingers natuurlijk . Klodder mayo op het kleed voor wie wil. De hele tafel is je bord! Gewoon omdat het feest is en omdat het kan ! Verder zou ik gewoon spellen doen. Eventueel aangepast aan minions Blindemannetje met een Minions masker voor Ezeltje prik - op een minion poster --> brilletje plak etc
Ik zou uit school broodjes knakworst eten. Lekker makkelijk. Film kijken zou ik niet doen. Heb je voldoende gereedschap? Dan kun je ze lekker laten timmeren (een Minion? ). Of een speurtocht in het bos of door de buurt. Met bijvoorbeeld een vragenlijst. Of Minionlampjes knutselen (lege glazen potjes, plakkaatverf, nepwaxinelichtje erin). Of proefjes.
Misschien inspiratie hiervandaan halen:Minionsfeestje en Minionworkshop | Villa Kabaal Mijn jongste zoontje wil een minionfeest en zit aan zo iets te denken.
Dank je koala ik ga hier even kijken Miss T broodje knakworst is ook nog een idee! Athina klinkt leuk denk alleen niet dat mn man er tegen kan maar ik neem het zeker mee en ook de andere tips! Consider ik snap het wel maar vind het belachelijk om 80 a 100 euro uit te gaan geven voor een kinderfeestje!! je bent bij monkeytown ballorig oid gewoon een 10tje per kind kwijt! word mij te gek.. heb ik er niet voor over..
Vind hij reptielen leuk? Hier had vriendje van dochter een keer iemand met reptielen laten komen Was erg leuk en ook niet duur Oh maar natuurlijk geen minion feestje Uhm.... Ja. ... zou dan toch film kijken, wat leuks te knutselen en patatjes eten
De mijne is ook van december. Ik ga een kerstfeestje voor haar doen. Kerstversieringen maken met foamclay. Peperkoek versieren. Dat soort dingen. Nu komen er een paar echte knutsel meiden en de jongens die ze uitnodigt zijn dat inmiddels ook al gewend.
Wat voor kinderen komen er op het feest? Zijn het kinderen die 3uur spelletjes en knutselen leuk vinden, of komen er fysiek ingestelde jongens die na 10min klaar zijn met knutselen? Dat is ook van wezenlijk belang vind ik..
reptielen is hij niet heel dol op freeks wilde wereld vind hij leuk maar achter een schermpje hahaha thanks voor t meedenken!
ik denk dit jaar het laatste! Eerste jaar was het gemengd en ging prima vorig jaar allemaal drukte makers die na 10 min klaar waren en ik denk met 1 uitzondering dit jaar ook wel Onze zoon vind een spannende speurtocht wel heel erg leuk bijv in het bos ... dus dit gaan we denk ik maar uitwerken maar tja als het regent moeten we een goed alternatief hebben
Dan heb je aan knutsel- En freubeltips niet veel 😉 Ik zou met die mannen OF het bos ingaan, OF bij het regen in de garage samen iets in elkaar timmeren. Ergens afvalhout ophalen, een zaag, paar hamers en goede begeleiding door 2 volwassenen. Mijn zoon heeft het 2X gedaan op feestjes en praat er weken later nog over.
Bowlen?? Is hier niet duur. En zelfs mijn mini 7 jarige krijgt het al goed voor elkaar dus van die stoere mannen van 7 moet dat zeker lukken