Ik heb gisteren een feestje thuis gedaan maar dat viel qua kosten ook nog tegen hoor! - Knutsel spullen om kronen te knutselen, unicorn prik en sticker velleltjes met boekjes om te plakken. 30 euro - Boodschappen, glutenvrije pannenkoeken, drinken, glutenvrije taart, snoepgoed, chipjes en traktatie voor op school maken, Ik denk ook 20 euro - Tasje met kadootje en dingetje om mee te geven. 10 euro minimaal. 5 vriendinnetjes plus mn eigen 2 kids. = minimaal 60 euro. Ik denk wel veel meer want had het meegenomen in de verjaardags boodschappen incl warm eten met de familie. Maar voor 60 euro had ik een huis vol hyper actieve kinderen waardoor ik echt versleten was Dat gezeur! Ik lust geen pannenkoeken! Ik wil geen taart! Ik heb in mn broek geplast! Gevallen! Ze pakt mn speelgoed af! Ik wil naar buiten! Ik wil binnen blijven! Ze hebben een super feestje gehad hoorde ik van alle kindjes maar ik doe het niet meer thuis hoor haha.... Gelukkig was het droog en heb ik ze na de knutselen en het k3 dansen met zn allen de speeltuin in geschopt met hun mega mindy masker op.