zowel maandag als zaterdag is prima. Maandag eigenlijk nog beter... waarom niet eigenlijk? Ze zijn dan ook nog redelijk fit - in tegenstelling tot bijvoorbeeld de donderdag.
Ik zou ook eerder kiezen voor woensdag of zaterdag. Maandag lijkt me niet zo handig. Verder is koken een leuk idee, maar misschien nog niet voor 5 jarigen als enige activiteit. Uit ervaring weet ik nu dat kinderen ook graag gewoon gaan spelen en dat een activiteit van een half uurtje al lang genoeg is.
Dat dus. Wij doen kinderfeestjes ook altijd op zaterdag. Ook voor de kinderen rustiger dan na school. Hoewel de vrije woensdagmiddag ook vaak wordt gedaan. Vraag voor de zekerheid vooraf aan de ouders van de andere kinderen of die dag goed uitkomt.
wij doen een zaterdag het kinderfeestje van ons zoontje geven om 14 uur komen de kindjes en om 17.30 gaan ze met een volle buik weer thuis gebracht worden, hij is trouwens 6 geworden, op maandag zou ik niet heel blij van worden. Hier hebben wij voor de zaterdag gekozen zodat mijn man gewoon thuis is en hebben wij geen sportclubjes dus gewoon de tijd
Kinderen kunnen op alle dagen iets hebben, daar kun je dus nooit volledig rekening mee houden. Zaterdag zou ik wel eerder 's middags doen dan 's ochtends, dan maak je denk ik wel de meeste kans dat kinderen kunnen. En twee uur koken lijkt me echt meer dan zat. En eventueel thuis opeten? Met vijf jaar was het feestje hier op de dag dat ze jarig was, dat was een vrijdag. Direct uit school (14.15u) tot 17.30u oid. Toen ze zes werd op zondagmiddag (kon alleen op zondag), van 12.30u tot 16.30u oid. En dat is naar mijn idee echt lang genoeg.