Onze zoon van bijna 4 jr is altijd al een moeilijke drinker geweest. Al t vocht wat we erin kregen is meegenomen. Hij drinkt geen thee, water en melk of yoki minimaal. Sinaasappelsap, appelsap of waterige carvancevitan ook minimaal. Miniaal is 1 a 2 kleine slokjes Wat hij graag drinkt zijn pakjes drinken (ook niet zoveel) zoals wicky, bosvruchten van merk perfect of taxi.........niet meest verantwoorde dus Wat moeten we hiermee? Harder worden? Meedoen wat wij hem aanbieden dan maar niets/weinig drinken. Melk drinkt hij op kdv wel thuis niet. Gister thuis ook voor t eerst hij drinkt daar dus thuis ook maar Graag tips en trucs haha Dank je vruchtje
Hier hetzelfde maar vanwege obstipatie is het hier wel echt van belang dat hij drinkt dus al is het onverantwoord, alles wat ie drinkt is mooi meegenomen dus als dat is dmv pakjes etc dan moet het maar zo. Was het niet van groot belang bij hem zou ik er misschien anders in staan maar nu gaat drinken boven verantwoord drinken.
Hier een probleem met alles wat geen melk of yoki is. En ik wil hem niet 1 liter zuivel op een dag geven. Ik heb allerlei plastic bekers gekocht met leuke opdrukken van Cars etc. en nu wil hij wel iets anders drinken. Melk moet uit de fles (hij is 2) maar al het andere uit de beker. Misschien is het een idee om drinken leuk te maken? En anders fruit uit knijpzakjes, dat bevat ook vocht. Of soep?
Ik koop van die grote pakken wickey en dan verdunnen met water. Hebben ze toch wel de smaak van Wickey, maar niet gelijk een suikerbom.
Die zakjes drinken van roosvicee, zit weinig suiker in en dochter hier vind het leuk om uit zo'n zakje te drinken.