Hallo iedereen, Heeft iemand hier ervaring met het online kopen van een fiets? Onze dochter van 5 heeft een nieuw fietsje nodig. Alleen weet ik niet wat de nadelen kunnen zijn? Bedankt!
ik heb pas een fiets op het internet gekocht bij een bedrijf ergen in groningen. Ze hadden wel een winkel waar je evt. ook de fiets kon ophalen maar je kon de fiets ook per koerier laten afleveren. Is correct gegaan. Wel moest de fiets nog in elkaar gezet worden op sommige onderdelen (wiel, zadel enz.). Geen problemen gehad en netjes afgehandeld.
Als je zeker weet dat de maat goed is, dan zal het geen probleem zijn. Daar zou ik sowieso eerst voor gaan passen in de winkel. Ik heb t eerste fietsje voor mijn dochter ook online gekocht, nog wat zelf in elkaar zetten, prima. Was wel een Loekie fiets. De fietsjes die je laat zien, zijn kwalitatief volgens mij niet zo geweldig. Je hebt dan kans dat het snel gaat roesten etc. Maar goed, een kinderfietsje doen ze 1 of 2 jaar mee, dus dan hoeft dat geen ramp te zijn.