kinderfeestje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bernadet26, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Onze dochter heeft zaterdag voor het eerste een kinderfeestje.
    Wat is leuk voor een jongetje van 5 (heb zelf alleen een meisje)
    En wat voor bedrag geven jullie uit aan een kadootje voor een kinderfeestje?
    Heb natuurlijk aan moeder gevraagd of hij wensen had en nee hij is met alles blij (heel leuk haha maar niet handig)
    Kom maar op met de tips

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.190
    113
    Lego of playmobil misschien? Ik geef meestal iets van 7, 50-10 euro.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou nog even doorvragen ; idd lego of playmobile (hoewel je dan een heel klein kadootje hebt sowieso) . Even checken of planes of cars nog oke is, of spiderman juist...
    Voor kinderfeestjes houd ik 5 tot 7,50 . Ik vind 5 euro ook gewoon genoeg, maar als ik op 3,5 uitkom, wil ik wel wat bijhalen en dan kom je wat sneller weer op 6 / 7 euro. Dus net hoe het uikomt.

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik geef voor kinderfeestjes nooit duurdere kadootjes als 5 euro. Alleen bij hele hechte vriendschappen wil ik nog wel eens naar de 6 euro gaan.
    Een jongetje van 5 is blij met heel veel: een waterpistool, een voetbal, een stoere auto, playmobil, lego, een (voor)leesboek.
    Ik heb vaak kadootjes op voorraad en anders snuffel ik even in een speelgoedwinkel rond.

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Is je dochter al weleens wezen spelen bij hem? Weet ze wat voor speelgoed hij heeft?

Sommige jongens zouden bijv dolblij zijn met een cars autotje, mijn zoon totaal niet. Of bijv een klein doosje lego.

Wat heel origineel is: mijn zoon kreeg van een vriendje een mooie handdoek voor zwemles met zijn naam erin geborduurd. Is eigenlijk het meest gebruikte kado.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je hebt van die bellenblaaspistolen van de Action - die zijn cool!

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Klei, stoepkrijt, waterballonnen (al wordt het daar wat laat in het seizoen voor), hotwheels autootje, stempels, kartelschaartje, iets van Cars/planes/turtles/Spiderman/star wars/dino's (makkelijk bij de moeder te checken waar hij interesse in heeft), prikblok, voorleesboek, kwartetspel.

8. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Mijn zoontje gaf een turtelpop aan zijn klas genootje kosten 15 euro.
    Toen mijn zoontje zijn feestje gaf kreeg hij klei turtelpop turtelverkleedset voetbal2x bellenblaas lego

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik probeer tussen de 5 en 7.50 te doen.

Ik heb al aan 2 kindjes een boxbal met boxhandschoenen gegeven.
    Super enthousiaste reacties. Ook vd ouders.
    €5 bij big bazaar 😉

Deel Deze Pagina