Kinderfeestje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Spectre, 8 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    En ja je bent echt hartstikke dood na zo'n feestje als ouders :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: zorg voor makkelijk eten na die tijd voor jezelf :roflmao: je hebt geen zin meer om echt te koken namelijk hahaha

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.042
    113
    Vrouw
    Mijn dochter had 6 kindjes + haar broertje uitgenodigd, 8 kindjes totaal.
    Ik had geen max, ik heb gewoon gevraagd wie ze graag op haar feestje wilde. 1 meisje speelt ze nooit thuis mee, maar wilde ze wel graag uitnodigen. Ze is ook op haar kinderfeestje geweest.

Wij hadden cake versieren, smincken, kleurplaten, gipsfiguurtjes versieren, vingerpoppetjes maken (uiteindelijk niet gedaan omdat ze zo lekker samen aan het spelen waren) en friet op tafel: friet en snacks en de sauzen op tafel. Gegarandeerd een hit.

Spectre vindt dit leuk.
  3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Wij hebben morgen het eerste kinderfeestje. Van 10-14.
    Hebben het geluk met eigen bedrijf met hal.
    Dus daar zetten we een springkussen in. Hebben er twee skelters staan, dus skelterparcours of wedstrijdje ofzo.
    Verder wil zoon graag koekhappen.
    Verder nog wel wat dingen in gedachten, maar verwacht dat ze zich wel genoeg vermaken met t springkussen.

We hebben wafels met slagroom.
    En poffertjes als lunch. Ik wilde eigenlijk broodje knakworst doen, maar dat wilde zoon niet. Patat vond ik niet handig.

5 kindjes uitgenodigd. Meer kon hij er niet bedenken.

Spectre vindt dit leuk.
  4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.573
    113
    Vrouw
    Ik geloof het graag.. ik ben nogal prikkel gevoelig dus kijk er ook niet echt naar uit:oops:maar ik doe het graag voor mijn zoontje en m'n man helpt mee natuurlijk

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Ik ben na een kinderfeestje tot diep in de nacht nog wakker om de prikkeld te verwerken. Doodop, maar hoofd gaat nog even door zeg maar

Deel Deze Pagina