kinderfeestjes aaah

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jessi, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ligt er ook beetje aan wat je gaat doen.
    Met 10 kids een dagje pretpark of naar de bios vind ik geen optie.
    Ballerig maakt het me weer weinig uit :)

Hier nu paar keer thuis gevierd... tafel aan de kant en ruimte zat in de woonkamer inderdaad.
    En vorig jaar wist ze niet wie ze moest kiezen... dus voorgesteld om dan dr 2 beste vriendinnen te vragen en toen zijn we heel de dag naar plaswijckpark geweest. Lekker patatjes gegeten en einde van de dag weer naar huis.

Toen ze 5 werd wilde ze perse een high tea.
    Dus allemaal leuke kinderhapjes gemaakt... heel veel limonade en alle kindjes rond lunchtijd uitgenodigd.
    Daarna nog spelletjes en vooral eigenlijk veel spelen omdat ze overduidelik lang genoeg stil hadden gezegen.
    Op het einde heeft oma (die me kwam helpen..) ze nog de macarena geleerd die ze opgevoerd hebben voor alle ouders bij het ophalen.
    6x... want om 4 uur ophalen bleek erg lastig voor de meeste ouders.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Tien kinderen in mijn huis vind ik ook geen optie. :D In ieder geval niet met de vriendinnen van de oudste...die breken de boel af. Als ze lekker actief kunnen zijn, hebben ze daar een stuk minder last van. Wij zoeken het om die reden dus al twee jaar buiten de deur. ;)

Maar met vijf jaar zou ik gewoon vier of vijf andere kinderen uitnodigen en het thuis doen. Naar mijn idee gaat dat in de meeste gevallen prima. Hier op het forum zijn ook altijd wel mensen die mee willen denken mbt activiteiten/programma.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn tweeling hadden beiden 2 kindjes mee. Zijn naar ballorig geweest, superleuk!

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoeveel kinderen wil je uitnodigen? Volgens mij kun je best met 5 meiden thuis zitten, toch?

Deel Deze Pagina