Wij zijn op zoek naar een nieuwe auto. Sowieso omdat die van ons kapot is en we hebben een grotere auto nodig ivm komst derde kindje. Liefst zoeken we een auto die echt drie stoelen achterin heeft (of meer?). OOk de kofferruimte vinden we belangrijk, spullen zoals kinderwagen etc moeten makkelijk erin passen. Graag horen we van jullie welke auto jullie hebben en of jullie tevreden zijn over de ruimte en ook de kofferruimte (en fijne auto etc) Bedankt alvast!dan kunnen we ons gaan orienteren welke auto voor ons geschikt zou zijn.
Wij hebben 1 dochter, maar zitten ook met onze amerikaanse bulldog Wij hebben een Seat Cordoba en zijn zeer tevreden, ook de kofferbak is heel fijn, lekker groot dat manlief kan zijn gereedschapskist achter in laten staan en de kinderwagen kan er gewoon in. Wij hebben wel een redelijk oud model, maar de seat's hebben ook andere modellen en van de seatforum zijn vele ouders heel erg te spreken over de Seat Altea XL.
Mitsubishi Space Wagon hebben wij. 3 plaatsen achterin, maar je kunt nog een 3e rij stoelen rechtzetten. Als je dat niet doet heb je echt een grote kofferruimte! De opvolger is de Mitsubishi Space Star trouwens.
Wij hebben een Nissan Almera Tino, is een hoogzitter. Prima auto qua ruimte. Wij hebben echt 3 stoelen achter in, kunnen ook op 1 of andere manier verschoven worden zodat er nog meer ruimte is. In de kofferbak is ook meer dan genoeg ruimte. Wij zijn hier zeer tevreden over.
bedankt voor de tips, is zeker wel wat allemaal!Alleen de seat altea is te duur, wel hele mooie auto en zou wel iets zijn maar de gemiddelde prijs is toch wel 13000 euro zag ik. De andere auto;s zijn prima ook wat betreft prijs! Iemand nog meer tips? zo heb je ook de espace bijv en de ford galaxy, lekker veel ruimte maar dit zijn meteen enorme auto;s (slagschip zoals mijn man het zegt haha) maar wel fijn zoveel ruimte maar ook weer duurder met rijden (aanschaf valt erg mee) Autos die hier genoemd worden zijn ook wel heel fijn omdat ze niet zo ontzettend groot zijn en betaalbaar zijn met rijden.
Als je niet zo'n enorm slagschip wil...dan kun je ook kiezen voor een station met 3 volwaardige stoelen. Wij hebben onlangs een peugeot 307 station gekocht. Deze heeft 3 stoelen achterin, en deze stoelen kun je er ook afzonderlijk van elkaar uithalen. Je kunt zelfs nog 2 extra stoelen in de kofferbak kwijt.
Wij hebben 2 jaar geleden gekozen voor een Toyota Corolla Verso. Op de achterbank kunnen 3 kinderzitjes naast elkaar staan en de kofferruimte is erg ruim.
wij hebben een mercedes c220 station en bevalt ons prima ook goed genoeg voor 3 autostoeltjes achterin is wel even vroeten geweest maar het past en nu is alles super hi hi wil ook niks anders meer
Wij hebben een Ford focus station. Heerlijke auto. We hebben nu 1 dochter en een tweeling op komst en dat gaat makkelijk passen. De kofferruimte is ook groot genoeg voor kinderwagen en zelfs nog meer! Zou niet meer anders willen.
wij hebben zaterdag een citroen xsara picasso gekocht en kunnen driem kinder stoeltjes achter in stoelen kun afzondelijk van elkaar loshalen en kofferbak past onze musty transporter in en buggy chicco en boodschappen gaat ook nog beetje tot nu toe fijne auto zuinig met rijden wij zijn ook voor een galaxy en espace geweest kijken mzaar ik vind ze te groot en te duur om in te rijden als je veel km maakt teminste hopenlijk vind je snel een auto naar jullie wensen
Wij hebben ook een peugeot 307 station. Heerlijk ding. Zelfs met kinderwagen en buggy kun je nog je boodschappen tassen kwijt.
Wij gaan een Opel Vectra uit 2007 kopen ( aka schip ). Hier passen met gemak 3 stoeltjes achterin. Maar goed, het is een flinke auto. Moet je maar net willen
wij hebben een espace.. heeft 7 losse stoelen... nu staan ze 2 aan 2 en dan in totaal 6 stoelen en een middan pad. Ik ben er heel blij mee... alles kan mee, geen geprigel met gordels vastmaken, er kunnen vriendjes mee en met vakantie pastte het ook allemaal
heb 2 autos ..4 kids, waarvan er 2 maar zelden meerijden, dus was het goedkoper onze eigen autos te behouden dan dat ik met een grote auto met 7 zitplaatsen ging rijden
dank je wel allemaal! we kunnen niet teveel geld uitgeven maar zijn er wel meerdere tot bijv 5000 euro met niet teveel km (max 150000). Zo heb je de multipla van Fiat, ik vind het helemaal geen mooie wagen eigenlijk maar hoor overal dat het zo'n fijne wagen is met veel ruimte etc...maar met hem eens van dichtbij bekijken misschien, misschien dat het meevalt?iemand ervaring mee?
Wij hadden eerst een espace maar die is duur in onderhoud en er ging steeds iets stuk, dit hoorde ik ook van collega's. Nu hebben we een renault laguna station familiale, een 7 persoons. Grote voordeel is dat ie goedkoop is in de wegenbelasting omdat hij niet zo heel zwaar is. Hij heeft alleen niet 3 losse stoelen. Vrienden van ons hebben twee keer een multipla gehad, alleen zij hadden daar een beetje pech mee, lag alleen niet aan de multipla. Wij hebben er ook over gedacht maar we konden toen in onze prijsklasse geen multipla vinden, achteraf maar goed ook want nu komt er stiekem nr 5 bij en hebben we 7 zitplekken nodig.
Wij hebben een Renault Scenic Grande. Fijne auto! Een goedkopere optie is overigens een Dacia Logan. Niet zo mooi, maar wel plaats voor veel kinderen en niet zo duur. Manlief wilde er niet aan, maar ik vond het echt wel een optie... Overigens vind ik de Multipla echt de lelijkste auto die er is.