Zoontje (bijna 10 maand) buikgriep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xd24, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

ons zoontje heeft buikgriep. Gisternacht begonnen, alles onder gespuugd.
    Dit was gisteren de hele dag, alles kwam er onder en boven uit. Alles wat ik hem te eten/drinken gaf kwam er gelijk weer uit:(

Vannacht is redelijk goed gegaan, 1 spuitluier. Hij sliep wel slecht want had gisterenavond koorts en vannacht dus ook nog.
    Nu heeft hij tot 12 uur 'uitgeslapen' ik hem hem toen maar wakker gemaakt. Wel heeft hij om 8.00 een fles melk gehad.
    Vervolgens heeft hij wat fruit gehad en een flesje ORS (deze heeft hij vannacht ook wat gehad).
    Maar hij is alleen maar aan het slapen, kijkt suf en er zit gewoon geen leven in.

Wat moet ik doen??

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Heeft hij nu nog koorts?
    Heeft hij nog plasluiers?
    Probeer hem vaak drinken aan te bieden, liefst elke 5/10 minuten een slokje of een waterijsje geven dat hij vocht binnen krijgt

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hey een waterijsje is wel een goed idee.
    Hij slaapt bijna de hele dag, ik wil hem ook niet wakker maken.
    Als hij wakker is geef ik hem iedere x wat te drinken!

4. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Houd inderdaad goed in de gaten of je zoontje nog goede plas luiers heeft, huilt met tranen en geen diepstaande ogen heeft. Want dan moet je echt aan de bel trekken.

Ik wil je niet bang maken,maar bij die kleintjes kan uitdroging snel gaan.
    Mijn dochtertje heeft vorige week een nachtje in het ziekenhuis gelegen vanwege uitdroging. Zij is negen maanden. Was dan ook al wel vijf dagen alleen maar aan het spugen in combinatie met diarree.

Beterschap!!

Deel Deze Pagina