Hallo allemaal, Onze oudste heeft een verlengde uitslag pdd NOS gekregen, dit houdt in dat hij het hoogst waarschijnlijk heeft maar dat ze twijfelen omdat hij op sociaal gebied wel nog hoog scoort voor iemand met pddnos. Bij ons zit het echt in de genen helaas dus het is echt "erfelijk" we hebben div autisten in de familie. We zijn al sinds dat hij 2 is bezig met onderzoeken (wel met tussen poses) altijd hebben we gedacht en gevoeld dat hij anders was dan andere en toen onze dochter geboren werd, werd dit echt bevestigd (en ja tuurlijk elk kind is anders dat begrijpen wij ook maar dit contrast was veels te groot). Hij huilde als baby zeer veel en kwam minimaal 4-6 x per nacht een jaar lang echt slopend was dit. Hij is een kindje dat veel aandacht vraagt zowel positief als negatief dit legt vaak toch wel behoorlijk wat druk op het gezin maar ook op hem. We Staan nu op de wachtlijst om hulp thuis te krijgen speciaal voor autistische kinderen. We hebben in het verleden al hulp gehad maar dit heeft toen weinig baat gehad. Ik kan een heel boekwerk nu hier typen maar wat ik zoek is moeders om mijn ervaringen mee te kunnen delen en elkaar te kunnen helpen. Liefs kikkert
Hoi, Onze zoon is 5 en heeft sinds een half jaar de diagnose pdd nos gekregen. Je mag mij evt wel een pb sturen. Wil er dan wel meer over vertellen. Gr mama van jesse