Ben ik de enige die zich stoort aan de vreemde relame die op ZP verschijnt? Besnijdeniskliinieken... belly armor.. serieus?! Vooral die laatste!!! Buikbanden tegen straling... dat kun je toch niet serieus nemen?!
Ik ben zo'n muts die dat niet ziet heb een blinde vlek voor reclames op websites,erg handig.heb er even opgelet en het lijkt er op dat het vooral afgestemd is op wat je zelf zoekt. Tenminste dat is hier.zocht iets over ringkussentjes en nou krijg ik over bruiloften reclames.
Haha nou ik heb zelf geen jongens thuis en ben niet zwanger dus wat ik met besnijdenis of buikbandensites zou moeten? Is niet bepaald op mijn surfgedrag afgestemd in ieder geval
Hebwel een jongen maar geen haar op mn hoofd die er zelfs maar aan gedacht heeft om.. nou ja daar wil ik zelfs niet aan denken..... Dus nee... niet echt aangepast op mn surfgedrag
Hier ook een reclame voor besnijdenis. Nooit op gegoogled of wat dan ook, dus idd niet afgestemd op surfgedrag.
maar waarom is het raar dan alles op zp heeft toch te maken met zwanger zijn baby's en kinderen, en ja daar hoort in sommige culturen dus ook besnijden bij niets vreemds aan lijkt mij, en volgens mij is zp een gratis site en is daarom die reclame verplicht (maar dit laatste weet ik niet zeker meer was ooit eens uitgelegd)