ik moest gelijk denken aan een rasistisch motief, tenslotte was de vrouw Turks, tis toch te erg dit! Ik snap niet dat iemand dit kan doen
Misschien had ze wel een boze ex-man. Of was ze gewoon gelukkig getrouwd? Of een ouder die het niet eens was met de gang van zaken. Vind het zo afschuwelijk dat zulke dingen gebeuren.
tis niet rasistisch, bekijk dit maar eens: 'Vermoorde eigenares crche werd al bedreigd' | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hoe kom je er bij? Dit soort moorden komen vrijwel niet voor in Nederland! De kans is groter dat het iets in de relationele sfeer was...
daar moest ik gewon aan denken, dat kan toch? ik ben zelf met een Turk getrouwd en ik weet hoe mensen tegenwoordig zijn tegen buitenlanders En ja het had ook door familie omstandigheden kunnen zijn. Het was geen enkele van dit maar een gestoorde vent:x
Bah! En daar moet zij voor boeten! dat moet meteen met een moord... ik vind het echt niet normaal meer! Vreselijk om zo aan je einde te komen, krijg er echt kippenvel van...
Echt erg! Heb geen woorden voor. Ze heeft ook 2 kinderen achter gelaten. Die gene die het heeft gedaan is echt gestoord! Die heeft geen hart. Ze was op vakantie naar haar geboorteland. Ze kwam voor paar daagjes terug naar Nederland voor haar werk. Haar man en 2 kinderen bleven in Turkije. Ze zouden eind augustus terug komen met de auto. Het zal zeker niet racistisch zijn. Zooo erg is het in Nederland ook weer niet!!
de man is nog steeds voortvluchtig: Politie kent verdachte steekpartij crche | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Vreselijk voor haar lieve familie... Ik ken het gezin, het is vreselijk... Het was echt een super-vrouw... Vind het wel jammer dat er zo gespeculeerd wordt over dat het iets te maken zou hebben met haar afkomst. Dit is absoluut geen gezin waar vrouwen onjuist behandeld werden, in tegendeel!!!