Kinderkaart negenmaandenbeurs

Discussie in 'De lounge' gestart door veense, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veense

veense Niet meer actief

Zo heb ik die term nooit eerder gehoord;). Ik bedoel het als afkorting van uitvogelen: uitpluizen, uitzoeken, uitdokteren, uitvinden

2. veense

veense Niet meer actief

Voor de mensen die met hetzelfde probleem zitten, kreeg net antwoord van de negenmaandenbeurs:

Een kinderkaartje is ook te krijgen bij de kassa van Amsterdam RAI. Veel plezier. Met vriendelijke groet, Nicole Tuitert Beursmanager

3. Ik ken vogelen alleen als 'uitvogelen' en als het wild heen en weer bewegen met het hoofdje, wat baby's doen als ze op zoek zijn naar de borst. Heb het nog nooit als term voor dergelijke zaken gehoord :p

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    @Veense, dat was nou nog eens supertoevallig he, in die mensenmassa stonden we ineens naast elkaar bij de ingang :) Hoe vonden jullie het? En vooral je dochter?

Mijn moeder en ik waren het rond 20u helemaal zat, maar m'n dochter kon er niet genoeg van krijgen. Hier wat proeven, daar wat proberen. Pleister om je vinger? Ja graag. Dingetje in je haar? Ja leuk. Op de foto met Mr Proper en Bert&Ernie etc. Uiteindelijk liepen we om 21:30 pas richting station :)

Ze vond het zo leuk dat ze al besloten heeft volgend jaar weer te willen en dan de hele dag. Oef :)

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dit dus :)

6. veense

veense Niet meer actief

Was inderdaad wel bizar toevallig dat we naast elkaar in de rij stonden!
    Vond het met de gratis kaartjes toch wel de moeite waard. Dochter heeft echt volop genoten, heeft zich uitgebreid laten opmaken bij de visagie van het Kruidvat, heeft Tim Douwsma gezien, rondgefietst op een kinderbakfiets en meegedaan aan allerlei spelletjes. Ze werd wel veel aan de kant gedrongen door allerlei hypere zwangere vrouwen die gewoon voorkropen om mee te doen aan spelletjes. Een man van een geitenmelkstand had dat door en heeft haar helemaal alleen op het podium aan het rad laten draaien en een makkelijke vraag laten beantwoorden, inclusief interview via de microfoon enzo, ze glom helemaal tijdens haar moment of fame en was erg trots op haar gewonnen fles babyshampoo!
    Een Frozenbadlaken maakte het feest compleet.
    De huishoudbeurs hebben we helemaal overgeslagen, had ik mijn man plechtig moeten beloven...Ook hij heeft het overleefd (en een gratis flesje voor de vaders opgehaald), het is niet zijn favoriete tijdsbesteding maar voor een keer vond hij het wel grappig. Hij heeft veel over voor zijn zoon ;)

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Oh wow, dat hebben wij allemaal gemist joh. Wij zijn misschien een uurtje op de 9maanden beurs geweest en verder alleen de hhb. Die spelletjes enzo heb ik niet eens gezien.:$

Ik vond t zelf wel lastig op de negenmaandenbeurs, ik heb alles nog van m'n dochter, ik weet nog niet of deze een j/m wordt en ben er eigenlijk nog niet zoveel mee bezig. Dus ik was daar ook vrij snel klaar zeg maar:)

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wijffie75, ik zie nu pas dat je zwanger bent, heb je al zolang niet gesproken.. gefeliciteerd!!

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hoe weten jullie dat? Haha

Ik stond ook vanaf half 5 tot 5 uur in de rij voor de kassa gister :p Ik dacht nog; misschien staat hier nu wel iemand van ZP, haha
    Maar ik herken natuurlijk niemand, lol

10. veense

veense Niet meer actief

Wij hadden allebei van dezelfde persoon een gratis kaartje voor onze dochter (1 van 7 en 1 van 8 jaar) gekregen en dus wat heen en weer gemaild. De aanwezigheid van onze dochters maakte dat wijffie mij aan durfde te spreken, vandaar ;)
    Mijn dochter is bijna 9 als haar broertje komt, wij hadden geen kindje meer verwacht en hadden dus echt helemaal niets meer, dus het voelt voor ons wel weer als opnieuw beginnen, maar dan met een grote meid erbij!
    Dochter was vooral erg gericht op alle activiteiten, zo maakt ze bijv. 2x kans op gratis geboortekaartjes, 1x door heel goed een memoryspel te spelen en 1x door het draaien aan een rad van fortuin. Het zal ons benieuwen!

Deel Deze Pagina