Wie kent dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by RianneD, Jan 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Goedemiddag, weer een onderwerp van mij, maar maak me steeds meer zorgen. Ik vroeg mij af of er iemand is die dit ook heeft of weet waar dit vandaan komt. Ik heb sinds een week ongeveer onwijs donkere urine, best veel pijn in mijn buik,en voel mijn kindje een stuk minder. Heb mijn urine al laten testen vandaag maar de huisarts vond helemaal niks. Ook hou ik heel veel vocht vast, voornamelijk in mijn gezicht, en voel ik me steeds moeier terwijl ik al bijna niks meer doe. Heeft iemand advies? Ik moet zowiezo straks naar de VK, dan vraag ik het ook, maar misschien kan iemand mij nu al meer vertellen.
    Groetjes Rianne

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Hee, waarschijnlijk ben je al bij de VK geweest. Alles goed?

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik weet niet hoeveel je drinkt. Maar mischien zou je meer kunnen drinken ? Dat is ook zeker goed als je vocht vasthoudt.
    En wat zei de vk ?

4. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Ben bij verloskundige geweest en mijn klachten voor geschoteld. Vooral het feit dat ik mijn kindje een stuk minder voelde baarde haar ook wel zorgen, plus de andere klachten, daarom besloot ze me door te sturen naar het ziekenhuis waar ik een hart filmpje, een groei echo en een meting van de doorbloeding van de navelstreng heb gehad. Maar er kwam helemaal niks uit, heb nog een gesprek met de arts gehad, maar die kon mij eigenlijk ook niks vertellen. Wel heel vervelend dat ik nu nog niks weet. Ik moest het wel NOG rustiger aan gaan doen zeiden ze, en dat terwijl we midden in een verbouwing/verhuizing zitten. Maar goed, ben nog niks wijzer eigenlijk, ik wacht het nog wel gewoon weer af. Groetjes Rianne

5. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Alles was dus eigenlijk goed als ik het goed lees, fijn joh! Kan het zijn dat je te weinig drinkt, en vocht vast houden doe ik ook heel wat, vooral in mijn voeten. Echt van die mega dikke voeten. Meid doe het rustig aan en hopelijk is er niets aan de hand.
    liefs fredje

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Jeetje vervelend zeg, nu weet je nog niks. Ik hoop dat het snel overgaat. Misschien drink je idd te weinig? Maar dat had de HA dan wel kunnen zien in je urine. Sterkte in ieder geval.

7. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Hoe gaat het nu?

8. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ja, het gaat op zich wel aardig maar heb nog steeds gigantisch veel harde buiken en voel de baby nog steeds niet zo vaak als ik zou willen. Voel me op zich goed, zijn de laatste loodjes he dames :) maar als ik me weer onwijs zorgen ga maken bel ik de VK.

9. Cis

Cis Actief lid

Jun 12, 2006
    274
    0
    0
    Ik heb, vergeleken bij normaal, ook wel veel donkerdere urine. Dat wel, maar dat heb ik al een hele tijd. Maar verder heb ik, muv maagzuur, geen klachten gehad, dus ik heb me er eigenlijk niet zo druk om gemaakt.
    Nu natuurlijk wel harde buiken en af en toe wat kramp, maar ondanks dat ie al wat is ingedaald beweegt mijn kindje nog wel goed. Denk dat dat inderdaad ook wel enorm geruststeld.
    Kan me voorstellen dat je je daar het meeste zorgen om maakt. Sterkte en succes!

Share This Page