Wij willen hier de ooievaar gaan bestellen,maar twijfelen een beetje over de betrouwbaarheid van het bedrijf heeft iemand hier al eens iets gekocht?
Ik vind het een beetje vaag . Ten eerste omdat er alleen een 06nummer bij staat. Ten tweede omdat hij meerdere advertenties heeft voor Doetinchem, Arnhem, Middelburg en overal staat hetzelfde 06 nummer bij.
nou idd dat heb ik dus ook,maar hij reageerd wel netjes op de mail,het bedrijf heeft een kvk en het adres is ook bekend bij de gouden gids,en geen vermeldingen van oplichting bij radar!
Nou als je dat allemaal hebt uitgezocht kan je de stap wagen. Het is niet een heel groot bedrag toch.
dat is vrij logisch denk ik. als iemand door heel nederland wil adverteren dan zet je meerdere advertentie's. ik zoek altijd op onze plaatsnaam en als hij die dan niet heeft geplaatst zie ik hem ook nooit. Volgens mij kun je malafide bedrijven ook melden bij marktplaats.nl en dan zullen ze zijn advertentie's verwijderen. Als hij een KvK nummer heeft zit het vaak wel goed. succes!
mmm,of toch maar niet:als je mij het adres mailt stuur ik de ooievaar op als de centjes binnen zijn?!krijg ik terug op mijn mailtje.......
hi, een vriendin van mij heeft haar ooievaar ook daar besteld. eerst betalen en binnen een week werd hij bezorgd. bij haar is het dus allemaal goed gegaan en de ooievaar was van goede kwaliteit. Groetjes Shir
nou, we hebben het errop gegokt en hij is binnen!dus leveren doen ze wel,vind het geen super kwaliteit aar jah voor dat geld en daarbij wie ziet dat nou op afstand!maar dus voor de andere dames je kan hier best zón beest bestellen!