Kinderkamer oceaan/onderwaterwereld

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door aicirtap, 2 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimio

Jaimio Fanatiek lid

5 nov 2015
    1.688
    853
    113
    Vrouw
    Ik heb dat thema vroeger ook eens gehad. In de meeste huizen mocht ik nog geen poster op de muur hangen (want nieuwbouw en we gingen snel weer verhuizen) maar dat huis ging helemaal gerenoveerd worden dus daar mocht ik helemaal los gaan. Ik heb toen een vijvernet aan het plafond gehangen met grote schelpen er in. En verder posters aan de muur natuurlijk. Maar dat net met schelpen gaf wel een mooi resultaat aan het thema.

aicirtap vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.503
    12.049
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.222
    12.233
    113
    Oranje staat wel heel leuk bij Nemo! Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Of bij deze:
    https://www.wall-art.nl/Behang/Fotobehang/Behangcirkel-Zeeleven.html?gad=1&gclid=EAIaIQobChMI1Ijdt4qOgQMVFZiDBx3ACQg7EAQYICABEgL7DPD_BwE

Maar goed, hoewel ik de neutrale kleuren veel mooier vind, komt in de kinderkamers wel meer kleur terug bij mij in huis. Ze hebben bij mij ook paw patrol/ super mario dekbedovertrekken, zij worden er blij van en zij moeten er slapen. Ik weet hoe vreselijk sommige dat vinden:D

aicirtap vindt dit leuk.
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.898
    113
    Geen idee of het wat is, maar komende week hebben ze bij het Kruidvat muurstickers, safari of oceaan.

aicirtap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina