Met pijn in mijn hart bied ik hierbij de stokke mini en sleepi te koop aan. Het is een heel mooi wiegje, makkelijk om te bouwen tot een ledikantje met de bijbehorende uitbreidmogelijkheden, white wash en in zéér goede staat!!Door middel van wieltjes is het bedje zeer makkelijk te verplaatsen. Het is inclusief oranje hemeltje( zie foto) Het wiegje is maar 7 maanden gebruikt, het ledikantje is maar 5 maanden gebruikt. Aangezien onze dochter een zeer onrustige slaper is (ivm eczeem en koemelk allergie) is een rond bedje geen optie en voelt ze zich meer geborgen in een "standaard" ledikant. Deze combinatie is voor 350,00 af te halen( nieuwprijs is 859,00 ) dit is inclusief 2 matrassen, 3 x hoeslaken voor het wiegje en 3 x hoeslaken voor het ledikantje, allemaal creme-kleurig.
Hi Patricia, Ik ben geinteresseerd in het aangeboden Stokke mini en sleepi. Graag zou ik een afspraak willen maken om deze te komen bezichtigen. Mijn mailadres is roderobijn@hotmail.com. Met vriendelijke groet, Patricia
sorry het is sinds vandaag opgehaald( was al die tijd nog in onderhandeling...) deze oproep mag verwijderd worden!