Ben zo blij We hebben gisteren onze kinderkamer besteld! Joepie! We hebben hem besteld bij bij Gardo tis de Mandy. We krijgen hem begin december, dan ben ik 6 1/2 maand. Wanneer hebben jullie je kamertje besteld? en was het moeilijk een keuze te maken?
Wij hadden de commode en t ledikantje opgehaald toen ik nog maar net 10 weken zwanger was. Maar t was 2ehands en dichtbij op te halen, en geheel onze smaak! De kinderkamer was al behangen en geverfd zelfs toen ik nog niet zwanger was! Mocht het onverhoopt dan niet lukken (wat gelukkig nu wél t geval is) werd dit de computerkamer ofzo. Dus wij waren er errug vlot bij. Maar leuk he om dit allemaal uit te zoeken!
Wij zijn nog vollop bezig met het uitzoeken van een leuke babykamer. Ik vind wel dat heel veel kamertjes verschrikkelijk duur zijn zeg. Met 1.000 euries ben je vaak nog niet eens klaar!! Wij kijken nu bij marktplaats enzoo en gaan maandagavond kijken of het kamertje in het echie net zo mooi is als op de foto. ben benieuwd.
wij zijn nog volop aan het denken... heb even opgezocht, maar jij hebt het kamertje waar ik ook over zit te denken! is dat niet toevallig?Ik vind het zooo leuk! ik zou er dan ook graag zo'n ijzer bedje bij willen! hihi
Wij hebben de babykamer uitgezocht en besteld bij 17 weken zwangerschap. A.s dinsdag krijgen we de meubeltjes eindelijk thuis geleverd. We moeten ze nog wel in elkaar zetten. De babykamer is dan ook geverfd. En de meeste spulletjes zijn inmiddels gekocht. Een kwestie van uitwassen, strijken en in de kast leggen. Groetjes Suusje
Wij hebben onze kinderkamer gekregen van me schoonouders. We hebben het hun verteld toen ik 7 weken zwanger was en 3 dagen later belde me schoonvader op dat we niet opzoek hoefde te gaan naar een kinderkamer, kinderwagen en maxicosie. Hij had de hele boel overgenomen van hun achterburen, dus eigenlijk waren wij er met bijna 8 weken vroeg bij
Wij hebben ´m vrijdag besteld! Zijn ook superblij. Wij krijgen ´m ook begin december, want de levertijd is bij ons 10 a 12 weken. die van ons is van Brugerhout kamertje Beau.er zitten een soort fotolijstjes in de commode en kast dus daar ga ik nog iets leuk voor maken!
duur allemaal he , wij zijn ook op pad geweest om alles uit te zoeken. leuke kinderwagen van x-adveture, box +kleed en baduitzet gekregen van ouders. super blij mee! volgende week kinder kamer uit zoeken. eens bij de ikea kijken. misschien valt de prijs daar mee.
wij hebben het geluk dat we de kinderwagen en maxi-cosi van mijn ouders kregen en het kamertje van mijn schoonouders.scheelt ons een heleboel zo. Maar inderdaad alles bij elkaar is het allemaal een hoop geld!
Hallo, Wij hebben het kamertje vorige week zaterdag besteld. Wij krijgen het kamertje half december en hebben hem besteld bij babyplanet. De keuze was niet zo moeilijk. We hebben het kamertje besteld dat we als eerste leuk vonden. Groetjes, Gisimino
Wij hebben het kamertje (moniek) afgelopen woensdag besteld. Ze krijgen hem dan over 3 weken binnen. We halen hem zelf op (papa heeft grote auto waar waarschijnlijk alles inpast) Mijn man wou hem zo snel mogelijk dan maar in huis hebben, hebben namelijk het kamertje verder al klaar. Ligt al laminaat en is al behangen. En als ie dan tijd heeft kan hij het op zijn eigen tempo in elkaar zetten. Hadden het kamertje ook (net als Marjanne) bij Gardo besteld. Lijkt ook erg op kamertje Mandy maar dan in beuken kleur. Groetjes Jodi