Welke buggy?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kayra, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Hoi meiden,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede buggy en ben er nog steeds niet uit welke ik nou moet nemen. Ik heb eerder een zapp gehad en alleen gebruikt in combinatie met de maxicosi en heb het daarna weggedaan. Maar ik vond het echt een superding! Nu Kayra groter is wil ik de buzz weg doen en een kleine buggy nemen zoals de zapp. Maar het vervelende aan de zapp vind ik dat het niet in ligstand kan en Kayra die slaapt wel eens wanneer we op stap zijn.

Ik heb gehoord over de safety advancer en de titanium breeze, dat die preciez op de zapp zouden lijken en ook zo een klein pakketje word als de zapp. Over de safety advancer kan ik nauwelijks wat vinden op internet en over titanium breeze zeggen ze dat de rugleuning gewoon een kartonnetje is met bijna geen wattering :( Dus dat die helemaal niet comfortabel is voor het kindje.

Welke buggy's gebruiken jullie? Ik vind het wel belangrijk dat het een klein pakketje word wanneer het opgevouwen is.

Ow ja en dan nog een vraagje, kayra is best lang en ook fors gebouwd maar niet dik :p Hij is nu 14,5 kilo en ik zie dus dat de meeste buggy's tot 15 kilo gaan, wat moet ik daarna dan?;)

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben ook een zapp gehad en toen onze kleine wat sterker en zwaarder werd sloeg hij regelmatig achterover. Wij hebben hem toen ook verkocht. Wij hebben nu voor de 3e een titanium breeze en ik vind het echt een superding. Hij klapt heel makkelijk op en open, veel makkelijker dan de zapp. De rugleuning is traploos en makkelijk verstelbaar en de rugleuning is helmaal niet zo hard. Hij is wel stevig want er zit inderdaad iets van een plaat in maar ik vind dit juist wel prettig zo hebben ze toch wat stevigheid maar hard...nee hoor. Nuin de winter hebben we er ene warme voetenzak in.

Deel Deze Pagina