aangezien ons peuter meisje 3 word wil ik eigenlijk haar kamer gaan aan pakken. ze slaapt in een peuterbedje en heeft de commode haar speeltent en een stoel op haar kamer. de rest hebben we langzaam maar beetje opgeruimd/ nu willen we eigenlijk gaan kijken naar een slaapkamer bed kleding kast bureau (nachtkastje). deze moet ongeveer mee gaan tot ze naar de middelbare gaat wat nog wel even duurt. ik wil het wel een beetje betaalbaar houden we hebben het niet echt ruim maar ruim genoeg of ruim te maken voor haar lekker te verwennen (geen spaargeld ofzo lang bezig geweest met schuld afbetalen en nu eindelijk daarvan af dus gaan we nu wel doen). of zouden jullie haar nog in haar peuterbed laten en de rest aanpakken? de kamer hebben we al geverfd in de lichte roze tint lichte paarse metallica verf en een tintje donkerder.
onze dochter slaapt in een peuterbed, we gaan de commode weghalen en haar kleding kast blijft staan. ik ben nog op zoek naar leuke kleuren voor het kamertje. heb je toevallig een foto van het kamertje? ben erg benieuwd naar de kleuren.
ik zal morgen eens kijken of ik het netjes op de foto krijg ze is nogal een klein rommel makertje en heeft toevallig vandaag ook haar kleding door de kamer getrokken. het is in ieder geval de Metallica verf van Histor.
Zeker als je het niet zo breed hebt zou ik haar gewoon nog even in haar bedje laten. Daar heeft ze vast nog niet zo heel erg lang? Leuk om de kamer te restylen, zet bijv een speeltafeltje neer pv de commode, of een leesstoeltje, of natuurlijk een kledingkast als ze die nog niet heeft.
nee kledingkast heeft ze niet want de commode is groot en daar heeft alles gewoon altijd in gelegen maar ook met toekomst dat er een volgende komt willen we die eigenlijk van haar kamer hebben. ze is ook al een half jaar zeker zindelijk dus hoefd ook niet meer verschoont te woorden. peuterbed heeft ze al sinds ze anderhalf was ze sliep niet door en werd 20 keer op een nacht wakker toen dachten we we hebben hem toch laten we het gewoon proberen en het heeft een gedeelte gewerkt schijnbaar vond ze het gewoon niet fijn om die randen om haar heen te hebben van het ledikant. ag het is ook een beetje een gebrek aan beter we weten gewoon echt niet wat we moeten halen voor haar verjaardag dus vandaar dit idee.
Kamer mooi maken is zeker een mooi cadeau! En zij weet echt niet of je er veel of weinig geld aan uitgeeft hoor. Nieuwe kleuren, nieuw dekbedovertrek, kast: een nieuw bed zou ik dan gewoon nog even laten wachten.
denk dat we dan toch gaan kijken voor kledingkast opberg mogelijkheden voor speelgoed en een lekker lounge hoekje. en der nog maar even lekker in haar peuterbedje laten slapen. zat ervoor te denken misschien een stepje en rolschaatsen erbij te doen. ze heeft zoveel dat je op begeven moment ook echt niet meer weet wat je kan halen wat ze leuk vind. knutselen vind ze leuk maar die kast puilt intussen uit
Onze zoon kreeg een nieuwe kamer voor zn 2e verjaardag. Nouja hij zou evengoed uit zn kamer moeten voor zn zus maar dat wist hii niet en zo wilde ik het ook niet brengen. We hebben de logeerkamer omgebouwd tot zijn kamer. Hij was er nog nooit geweest en we hebben er geklusd toen hij sliep enzovoort. de ochtend van zijn verjaardag heeft mn vriend een camera op zn kamertje gezet en heeft de deur afgeplakt met cadeaupapier, prachtige beelden Onze dochter krijgt ook een veranderde kamer voor haar 2e verjaardag. We willen haar ook een eigen kamertje geven. Ze gaat niet uit baar kamer waar ze nu slaapt maar het is nog steeds zoals het was toen ik zwanger was van onze zoon: een babykamer Wij weten ook niet wat we moeten geven aan haar (er is zoveel en ze heeft al zoveel en ze krijgt al zoveel) en we zagen dat onze zoon ook helemaal blij was met zn nieuwe kamer en waarom zouden we dan deze gelegenheid ook niet weer aanpakken om twee vliegen in één klap te slaan