Meisjeskleding: - shirtje Lief! met tekst maat 56 - broekje Noppies streep maat 50 - broekje Noppies rose met onderaan roesjes maat 50 - boxpakje Prenatal lichtrose (1x gedragen) maat 50 (ideaal voor de zomer) - 5 Hema rompers met spaghetti bandjes oa wit, lichtrose, donkerrose met streepjes etc maat 50/56 - 3 Hema rompers met mouw. Rose, en wit met hartjes/bloemetjes design erop. - jasje beige/wit maat 50, nooit gedragen! - wit broekje prenatal met achterop een kleine afbeelding op de 'broekzak' - 2 sportieve broekjes Prenatal, wit en rose maat 56. - lief tuniekje/shirt van Prenatal. Lichtrose met een leuke opdruk op de schouder. Maat 56 - Jurkje met ruitjes Name It maat 62 - Jurkje bloemetjes (Name It) en jurkje wit maat 62 - Feestjurk Name It maat 68 (kan als 62) - Gevoerde jurk H&M maat 68 (kan als 62) - Bakkaboe jurkje bruin, met leuke opdruk maat 62 Kleding mag ook los verkocht, pb maar voor foto's ed. Winnie the Pooh mobile in nieuwstaat! Moeten alleen nieuwe batterijen in. Kindekeklein hangwieg in goede staat! Ik verkoop onze Kindekeklein hangwieg weer omdat mijn dochter nu lekker in haar eigen ledikantje slaapt. Het is een superfijne hangwieg met een schommelhaak eraan. Dit is wel niet de originele maar hij werkt even goed. (had als prijs 100euro in gedachten) Avent handkolf. De reserve onderdelen zitten er nog helemaal nieuw in gesloten plastic bij. Avent flessenspenen. 3 pakjes van 2 spenen 3+maand. Helemaal nieuw!! Boeken: - Saskia Noort: Terug naar de kust - Saskia Noort: De eetclub - Saskia Noort: Nieuwe buren - Saskia Noort: De verbouwing - Karin Slaughter: Een lichte koude huivering - Esther Verhoef: Rendez-vous - Esther Verhoef: Close-up - Maria Mosterd: Echte mannen eten geen kaas - Simone van der vlugt: De reünie - Simone van der vlugt: Blauw water - Simone van der vlugt: Herfstlied - Simone van der vlugt: Schaduwzuster - Sabine van den eynden en Mariette Ciggaar: Het boek van Finette (Rozegeur en Wodka Lime) - Jane Symons: Zwangerschap - Jane Symons: Hoe je een baby krijgt - Oei ik groei! Deze boeken verkeren allemaal nog in goede staat, sommige zelfs in nieuwstaat! Stuur gerust een pb'tje als je vragen hebt