Ben benieuwt welke kleur of kleure combi hebben jullie van de bugaboo Wij hebben rood als bassis en roze flees er bij
Wij hebben antraciet als basis met roze fleece bekleding, maar ik heb ook een roze canvas zomerkap. Nu in afwachting of we roze kunnen behouden of dat het een ander kleurtje mag worden
Ik heb nu de antraciet basisbekleding met de roze canvas bekleding. De roze set staat te koop en voor onze zoon heb ik de off white bekleding.
Hey Binna! Ik had bij Thomas basis zand en fleece rood en bij Jasper canvas blauw! Nu hebben we de Bugaboo Bee zwart met blauwe voetenzak erin. X
Ik heb de basis antraciet, met aanvullende bekleding off white (canvas). Ik heb ook nog een set aanvullend in oranje fleece liggen, maar die heb ik nog niet gebruikt!
wij hebbben een zand basisset en de kap is oranje fleece. voetenzak hebben we in zand gekocht anders werd het wel heel erg oranje boven
wij hebben een grijze bak en een zandcanvas kap enz. Ook nog een oranje fleece set erbij. Als het een meisje was dan hadden we zeker de roze genomen haha ik vind die kleur echt super mooi.
Basis antraciet en aanvullend denim en zwart. Zou voor nu wel de off-white willen.. Weet nog niet of ik dat ga doen.
bruine bak met zandkleurig bekleding. Lekker neutraal, bleek achteraf ook erg handig want de eerste is een meisje en de tweede wordt een jongen. Maar vind zelf de denim het mooist (mijn man alleen niet)
ik heb de donkerbruin met zand vind ik een erg classy combinatie en ga voor mijn verjaardag denim bekleding vragen om af te wisselen.
Basis zand en aanvullende bekleding oranje canvas. Heb voor de zomer een breezy zonnekap in kleur zand. Voetenzak voor winter in kleur zand. Ik heb overigens een zoon, maar vind deze combi ook goed kunnen voor een meisje.
Ik heb het even in een lijsje gezed vindt ik wel grapig zie je het duidelijker Binnabinna Rood met roze fleece snoozie antraciet met roze fleece suus1983 antraciet als basis en fleece roze en fleece zand linda84 basisbekleding met de roze canvas bekleding (voor jongen off white) marleen 1e basis zand en rood 2e basis zand en blauw marlett Denim met fleece groen. miffy77 basis antraciet, off white (canvas) mama1977 zand basisset en de kap is oranje fleece ninja2 grijs en een zandcanvas en een oranje fleece ise Basis antraciet en aanvullend denim en zwart. lynn77 basis antraciet en aanvullende zandkleur nijntjeopdemac bruine bak met zandkleurig bekleding Aura donkerbruin met zand consider Antraciet met rood nikita90 Antraciet met roze sidmick Denim met off white inez01 Basis zand en aanvullende bekleding oranje
Wij hebben de zand kleur basis en de aanvullende kleur is oranje. Dit hadden we voor onze zoon en nu gebruiken we het voor onze dochter weer.