Voor maat 110 de volgende kledingstukken nog te koop: - Vrolijk bedrukte longsleeve van de Hema (dunne stof) Marktplaats.nl > Hema, vrolijke longsleeve, maat 110/116 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 110; - roze blousje zonder mouwtjes Marktplaats.nl > Roze blousje, maat 110 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 110; - leuk roze shirtje met korte mouwtjes van Disney Marktplaats.nl > T-shirtje van Disney voor 5 jaar (maat 110 ongeveer) - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 110; - Schattige prinsessenjurk, echt heel leuk voor je kleine meid. Het is maat 128, maar valt meer als een 110/116. Marktplaats.nl > Prinsessenjurk, maat 128 (valt heel klein, meer als 116) - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 128
Ik heb nu ook nog een schattig badpakje en bikini van de Disney prinsessen in maat 104/110 geplaatst.
Heb ook nog een leuke tuinbroek te koop, maat 86 van de Hema. Mijn dochtertje heeft hem 1 x aangehad en is er al weer uitgegroeit!! Kan zowel voor een jongen als een meisje, vind ik in ieder geval. Hierbij een foto.