Hoi meiden, De titel zegt het al: Wanneer worden gemeentelijke belastingen en Tricijn niet meer afgeschreven aan het einde van het jaar? Ik weet namelijk niet zeker of oktober ook nog wordt afgeschreven? En welke van de twee is het? Of worden ze allebei niet meer afgeschreven? En weer bedankt!
Volgens mij betaal je 10 maanden en dan 2 maanden niet, dus zou je in november en december klaar zijn voor dit jaar en in januari begin je weer opnieuw. Correct me if i'm wrong.
Ohh ja! Klinkt heel bekend in me oren! @Blondi; Ja je kan het ook in 1 keer betalen hoor! Alleen redden wij dat financieel niet
Wij wonen in Friesland, wij moeten nog één keer betalen. Geldt voor de gemeentelijke belastingen en het waterschap. De betalingen beginnen meestal in maart-april. Op je nota staat in hoeveel termijnen het betaald wordt. En op internetbankieren kun je met de zoekfunctie nagaan hoe vaak je het dit jaar betaald hebt.
Gemeentelijke belastingen betaal je bij ons in een keer, of over 6 maanden. Bij 6 maanden is augustus de laatste maand. En dan begint het in maart weer.
Hier kan het in 1x betalen of in 10x. Ligt er dus aan wanneer je begonnen bent met betalen. Dan 2 maanden niet.
Tricijn is hier in 1x, is ook niet zo'n hoog bedrag dus dat kan amper in termijnen. Gedeelte zit ook bij het bedrag in wat we aan Vitens betalen. Gemeentelijke belastingen kun je hier in 1x doen of in 10 termijnen. Omdat die afrekening meestal eind februari/begin maart komt betaal je dan gewoon tot het einde van het jaar en januari/februari niet omdat je dan nog geen rekening hebt.