Was hier ook tot groep 3, kleur, rokjes/jurkjes, glitter, tule, enz. De oudste in groep 3 ook nog wel en iets ouder droeg zij ook nog wel rokjes en jurkjes, maar opeens was het over. Kan dus echt opeens omslaan.
Voor de jongste 3 koop ik het in de uitverkoop. Winterjassen hangen allang klaar voor dit jaar. Voor de oudste durf ik dat echt niet meer. Die heeft een hele eigen smaak en als ze iets niet leuk vind trekt de het echt niet aan. Ze had een periode waar in ze echt geen broeken droeg , dus ik kocht altijd jurkjes. Van de 1 op andere dag wilde ze ineens broeken heel veel jurkjes waren amper gedragen en trok ze ook niet meer aan
Ik deed dit ook altijd tot een jaar of 4 Oudste wil vooral trainingspakken van voetbal en ja die veranderen elk seizoen
Mijn oudste brak bij wijze van spreken echt het huis af als ze een broek aan moest. Vanaf eind groep 4 wad het ineens klaar. Nu is ze gek van spijkerbroeken de skinny jeans van de WE en hoodies truien. Die hebben we dan van Tommy, Levis of Vingino. Ook jeans van Vingino. Ik zag ze nu in 140 voor nog geen 25 euro. Dan is het bijna net zo duur als Hema.
Wij doen het precies zo. Voor de jongste twee gebruiken we veel tweedehands via m'n schoonzus en de oudsten. Maar goed, wij geven dan ook niet om merkkleding. Ik koop liever 4 c&a truien voor "de volle mep" dan 1 TH Trui in de aanbieding voor hetzelfde geld..