Herkent iemand dit ?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amandaxxx, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Hallo!

ik heb sinds ongeveer een week aan de linkerkant van me venusheuvel dat het daar wat opgezwollen is.. Het doet totaal geen pijn en je voelt er zeg maar ook niks onder. Ik ben trouwens niet zwanger of iets dus vraag me af of iemand dit herkent en weet wat dit is.. Op google is er niks over te vinden, ja alleen weer van vrouwen die zwanger zijn haha.

En natuurlijk ga ik hiermee naar de dokter als het blijft aanhouden of wel pijn begint te doen maar was even benieuwd of iemand dit herkent..!

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Bartholinische cyste? Google maar..

3. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Is het ook niet! Het doet geen pijn, ook niet als ik erin "prik" met mijn vinger zeg maar. En het zit ook niet bij vagina opening maar echt op de venusheuvel.. Wat een raadsel dit

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Een haar die aan het ingroeien is maar die voor de rest nog geen last geeft?

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Misschien komt er n puist, heb ik wel eens... Geeen idee of de pijn al meteen komt of eerst de bult haha

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
  7. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Hmm ik ga daar is even naar zoeken, om het misschien wat duidelijker te krijgen, het opgezwollen gedeelte kun je een klein beetje vergelijken met een pingpong balletje dat er net voor de helft "uitsteekt" dus zeg maar dat wat opgezet is.. Duidelijker krijg ik het niet uitgelegd haha..

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat klinkt mij als een ontstoken talgklier.

9. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Dit lijkt er inderdaad veel op! Het doet bij mij alleen geen pijn, misschien komt dat nog wel.. En zoals ik ook al eerder zei ik voel er ook niks onder, het opgezette gedeelte is niet hard ofzo.. Maargoed ik kijk het nog even aan en hou in mijn achterhoofd dat het waarschijnlijk iets met mijn klier te maken heeft! Bedankt in iedergeval :)

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Geen liesbreuk?

11. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Wow dat zou ook nog is goed kunnen als ik het allemaal zo lees.. Toch maar zo snel mogelijk een dokter? 😕

12. 2jees

2jees Niet meer actief

Liesbreuk zit toch niet op de venusheuvel??

13. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Nee zou je niet zeggen maar zo bult kan wel op die plek terecht komen om het zo te zeggen.. Bij mannen zit het hoger als bij vrouwen. Maar wat zou ik gedaan moeten hebben om het zo ver te laten komen hahah

14. 2jees

2jees Niet meer actief

Nou dan toch maar even naar de dokter.
    Merk je trouwens niks geen verschil met hoesten of grote boodschap of zo, dan wil het wel eens verder uitpuilen of pijn doen.

15. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Ik heb net even terug zitten lezen op google maar durf nu niet meer te zeggen of het daadwerkelijk op de venusheuvel zichtbaar is, ik neem mijn woorden terug! Ik merk eigenlijk geen verschil met hoesten of iets dergelijks.. Ik heb wel sinds 2 weken buikpijn maar dat kunnen ook mijn darmen zijn omdat ik nu al zo 2 jaar een prikkelbare darm heb, kan nog wel jaren duren helaas.. Maar dat zou hier niks mee te maken hebben!

16. 2jees

2jees Niet meer actief

Hee, hoe issie meis?

17. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Hallo, super lief dat je het vraagt! :)

Gaat goed hoor! Nog niet naar de dokter geweest en omdat het ook geen pijn doet of iets twijfel ik ook wel of ik daarmee echt naar de dokter moet..

Hoe gaat het met jou? :)

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha nee dat zou ik ook niet gedaan hebben. nog even aankijken is prima lijkt me.

Ja goed hoor :) Grappig dat je dat vraagt!

19. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
  20. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Gelukkig! :)
    Ja ik wacht nog maar even af! Hopelijk trekt het snel weg, vind het toch wel een beetje apart haha!

Deel Deze Pagina