Hallo! ik heb sinds ongeveer een week aan de linkerkant van me venusheuvel dat het daar wat opgezwollen is.. Het doet totaal geen pijn en je voelt er zeg maar ook niks onder. Ik ben trouwens niet zwanger of iets dus vraag me af of iemand dit herkent en weet wat dit is.. Op google is er niks over te vinden, ja alleen weer van vrouwen die zwanger zijn haha. En natuurlijk ga ik hiermee naar de dokter als het blijft aanhouden of wel pijn begint te doen maar was even benieuwd of iemand dit herkent..!
Is het ook niet! Het doet geen pijn, ook niet als ik erin "prik" met mijn vinger zeg maar. En het zit ook niet bij vagina opening maar echt op de venusheuvel.. Wat een raadsel dit
Misschien komt er n puist, heb ik wel eens... Geeen idee of de pijn al meteen komt of eerst de bult haha
Klier van Bartholin: cyste of abces (ingang vagina) | Mens en Gezondheid: Aandoeningen Deze cyste bevind zich absoluut niet OP de venusheuvel.
Hmm ik ga daar is even naar zoeken, om het misschien wat duidelijker te krijgen, het opgezwollen gedeelte kun je een klein beetje vergelijken met een pingpong balletje dat er net voor de helft "uitsteekt" dus zeg maar dat wat opgezet is.. Duidelijker krijg ik het niet uitgelegd haha..
Dit lijkt er inderdaad veel op! Het doet bij mij alleen geen pijn, misschien komt dat nog wel.. En zoals ik ook al eerder zei ik voel er ook niks onder, het opgezette gedeelte is niet hard ofzo.. Maargoed ik kijk het nog even aan en hou in mijn achterhoofd dat het waarschijnlijk iets met mijn klier te maken heeft! Bedankt in iedergeval
Wow dat zou ook nog is goed kunnen als ik het allemaal zo lees.. Toch maar zo snel mogelijk een dokter? 😕
Nee zou je niet zeggen maar zo bult kan wel op die plek terecht komen om het zo te zeggen.. Bij mannen zit het hoger als bij vrouwen. Maar wat zou ik gedaan moeten hebben om het zo ver te laten komen hahah
Nou dan toch maar even naar de dokter. Merk je trouwens niks geen verschil met hoesten of grote boodschap of zo, dan wil het wel eens verder uitpuilen of pijn doen.
Ik heb net even terug zitten lezen op google maar durf nu niet meer te zeggen of het daadwerkelijk op de venusheuvel zichtbaar is, ik neem mijn woorden terug! Ik merk eigenlijk geen verschil met hoesten of iets dergelijks.. Ik heb wel sinds 2 weken buikpijn maar dat kunnen ook mijn darmen zijn omdat ik nu al zo 2 jaar een prikkelbare darm heb, kan nog wel jaren duren helaas.. Maar dat zou hier niks mee te maken hebben!
Hallo, super lief dat je het vraagt! Gaat goed hoor! Nog niet naar de dokter geweest en omdat het ook geen pijn doet of iets twijfel ik ook wel of ik daarmee echt naar de dokter moet.. Hoe gaat het met jou?
Haha nee dat zou ik ook niet gedaan hebben. nog even aankijken is prima lijkt me. Ja goed hoor Grappig dat je dat vraagt!
Gelukkig! Ja ik wacht nog maar even af! Hopelijk trekt het snel weg, vind het toch wel een beetje apart haha!