Nog dames die gaan shoppen? Ik wel! Niet de stad in, maar lekker vanachter de laptop. En wat willen jullie scoren? Ik wil nog een paar schoenen kopen, toch fijn die 20% korting. Van Rituals wil ik nog wat dingen hebben. En misschien wat voor de kids.
o leuk.... Ik ga morgen zeker even ergens shoppen dus.. Pieces misschien. Ik heb daar een truitje weggehangen en misschien neem ik die dan morgen toch mee
Scheelde mij vanmorgen 25,- bij Esprit! Moest wel bellen met de klantenservice want de kortingscode van glamour doet t niet.... En bij H&M geeft hij ook korting op de kids. Had nu een hele set (rok, trui en legging) inclusief verzenden voor 23,-
Kortingscode van Nelson deed het eerst ook niet ( GRRRR) had er de hele week op gewacht, en dan is het zó irritant als hij het niet doet. Had al Bjorn Borg schoenen gekocht afgelopen week, maar geruild want het scheelde bijna 30 euro. En nog een paar mooie laarzen. Meer codes doen het niet, maar lees op twitter dat ze er mee bezig zijn.
Ik snap echt geen bal van dat glamour kortingscodes waar zien jullie die kortingscodes en welke webwinkels er allemaal mee doen?
De code's zijn bijna altijd glamour2013. In de link die ik eerder heb geplaatst kan je zien welke winkels meedoen. En als je op die winkel klikt, dan staat er wat de kortingscode is ( mits ze online ook meedoen ).
Heb net bij Fab een hele mooie tas voor mezelf besteld met 55,- korting! Zo blij mee, zijn dure tassen, dus wat korting is fijn!
Maar als ik op jou link klik dan zie ik alleen Sascha, rituals, vimodos en new look.. Of kijk ik verkeerd? Want lees hier ook esprit, fab, h&m enzo
Ja, die cognac veterboots met witte zool. Gevoerd. Zo gaaf! SDonya, je kan verder klikken. Staan nummers onderaan. 1t/m 7 ....