Kinderkledingbeurs

Discussie in 'De lounge' gestart door mel78, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta zelf twee keer per jaar op de beurs. Werd gevraagd door de psz van mijn dochter. Kleding word goed nageken. Geen vlekken, niet kapot of vaal. Lage prijzen. Ik doe het voor de gezelligheid, maar scoor soms best wat leuks!
    Opbrengst voor de psz en de klant wie de kleding heeft ingeleverd.

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Wij gaan morgen ook. Ik vind die tip van een boodschappentas wel een goede maar die mag helaas niet mee naar binnen waar wij naar toe gaan. Ben benieuwd ben er nog nooit geweest :).

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    die beurs in haren is die heel druk?
    kan je er wel met kinderwagen lopen bijvoorbeeld? ik hou niet zo van drukte.. als ik moet douwen om bij een kraampje te komen haak ik af.. wie heeft enig idee?

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik ben vrijwilliger morgen op een kinderkledingbeurs in Nieuwegein. Is leuk hoor, gezellig en leuke kleren altijd. Omdat ik vrijwilliger ben mogen we voor-shoppen, ik heb net 23 stuks gekocht (voor 2 kids) voor nog 54 euro. Mooie spijkerbroeken, longsleeves en een winterjas.
    Heb ook twee tassen ingebracht dus ik hoop ongeveer quitte te spelen en de jongens weer halve gardarobe uit de winkel. Ik hou dervan ;)

5. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Je hebt twee soorten beurzen, die met kraampjes (1) en beurzen waarbij kleding geprijsd een dag van te voren wordt ingebracht (2) en op stapels gesorteerd wordt uitgestald. Wij doen het op de tweede manier en het is in een lagere school, dus in de klaslokalen. Geen kinderwagens toegestaan.

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Haha bij onze zomerbeurs zaten mensen al om half 8 op krukjes met koffie voor de deur. We gingen pas 9 uur open...:D

7. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Dan denk ik dat jullie heel erg in de buurt wonen als jullie de trompetter ontvangen ;)

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Grappig, ik heb gisteren verkocht op de beurs in Haren. Flinke opbrengst :D

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Smoordruk, tenzij je het laatste uur/half uur komt. Je kunt met kinderwagen komen, maar dat zou ik toch ten zeerste afraden.
    De beurs is trouwens wel écht een aanrader. Heel groot, mooie kleding en merken én goed betaalbaar (op een enkeling na die nog een hoofdprijs denkt te kunnen krijgen ;) )

Van douwen om bij een kraampje/tafel te komen krijg je ruzie, maar je moet regelmatig wachten tot je kunt kijken oid. Als je niet tegen drukte kan zou ik het niet doen. Ik hoorde gisteren dat er zelfs mensen naar een industrieterrein werden geleid door verkeersregelaars om te parkeren :)

10. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik wilde volgende week misschien naar Haren, maar met zo'n drukte ga ik daar nog even over nadenken...

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Hier nu ook op een nieuwe locatie. We zaten voorheen in ene gymzaal maar we hebben zo veel kleren en het was zo druk dat het soms niet meer te doen was. Vooral onder in de babyzaal. We waarschuwden gewoon dat je niet met een kinderwagen kon komen en toch komen ze dan.

En eerst was de verkoop op vrijdag avond 2 uurtjes dus dan probeert iedereen zo snel mogelijk uit te zoeken. En nu is de verkoop de zondag van 10 tot 17. Dus ik hoop dat mensen meer tijd nemen om uit te zoeken.

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    verkeersregelaars?:$ hmm klinkt mij een beetje te druk, bedankt voor de uitleg!

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Morgen is in de rusheuvel in oss kleding/kinderbeurs. Van 11tot 14:00uur.

Deel Deze Pagina