Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83

Goede smaak, die dochter van jou. ;) Ben je nog bij die ene schoenwinkel in Utrecht geweest? Hier wel nieuwe schoenen gekocht. De zool van haar laarsjes lag eronderuit (en ik had ze al gelijmd om af te dragen). Nu een paar stoere, leren, halfhoge schoenen/sneakers gekocht. Voor de zomer wil ik nog ballerina's, teenslippers en sandalen voor haar. Zelf ben ik ook toe aan nieuwe schoenen & kleding.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Leuke schoenen, Amethist!

Ik heb de afgelopen weken een heleboel schoenen in huis gehad, maar driekwart is weer terug gegaan of heb ik moeten ruilen...echt irritant... Voor mezelf een paar ballerina's gehouden (waarvan ik benieuwd ben hoe ze zitten als ik ze echt draag...want voor het eerst zonder bandje...), voor de oudste sandalen en ballerina's (waarvan ik de sandalen moest ruilen voor een maat groter en de ballerina's juist voor een maat kleiner...ze heeft nu sandalen maat 30 en ballerina's maat 28...ik volg de maatvoering niet meer, hoor...). Voor de jongste kon alles terug en heb ik verder nog niets kunnen vinden...snel verder op zoek voor haar dus.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ MissT: Nee, pas als ik de schoenen en de zooltjes in huis heb kan ik op sandalenjacht. Nog even een paar weekjes wachten dus.

@ NiekeKris: Irritant is dat zeg! Maatvoering is echt gaar soms inderdaad.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    En de jongste is ook drie paar schoenen (ballerina's, sandalen en gympen) rijker. Allemaal bij Scapino gekocht, met 20% korting. En ook nog een paar gympen en gymschoenen voor de oudste. Wat dat betreft zijn we dus klaar voor de zomer. (y)

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wordt er niets meer geshopt hier?
    Jumpsuit linksonder is voor de baby, de rest is voor N. :)

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Word er echt helemaal niet meer geshopt? De zomer komt er aan, goed excuus om te winkelen!

Wij hebben binnenkort een bruiloft (4e), verjaardag(1e) en begrafenis(3e) dus er moesten nieuwe jurkjes komen ;)
    2e jurkje gewoon voor de leuk.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

En toen kon ik het niet laten dit voor de baby te kopen:D

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Lieve kleertjes, heel andere stijl dan het meeste wat ik shop. :)

De kasten hier hangen allang vol voor de zomer. :D Er komt soms nog wel wat bij als ik wat tegen kom, maar niet structureel. Heb vooral wat low budget dingen gekocht voor de extreem warme dagen (jumsuitjes bij de Zeeman) en voor de BSO ed (wat shirtjes en korte broeken). En een jurkje van Benetton en een vestje van Cakewalk.

Deze:
    jurk
    vestje

Vestje staat daarnaast ook nog eens erg leuk bij dit jurkje, dat ik al eerder had gekocht: http://static.kinderkleding.nl/images/products/1500x1500/39823/bengh-per-principesse-jurken-bengh-meisjes-jurk-princess.jpg

Deel Deze Pagina