Maar je kan toch alleen maar met een creditcard op de nextsite betalen of is dat al veranderd? Iemand die dit weet?
Serena; sorry vind het niet zo mooi!! Met skinny jeans lijkkt het me wel leuk! Tuttie; lief!! Leuk vestje!! .next; zo maar eens kijken! edit; nirt echt mijn smaak.. Marita; geslaagd voor pijamas? Esmée vandaag in persival .. petrol kleur shirt + majo en rokje met bretels ga toch nog een poging doen om een foto te plaatsen.. Verdrr nog niks geshopt. Wacht echt op de zomer collectie.. oh nee ik lieg.. de witte sarisonu. Komt als t goed isvandaag binnen
hmm dat is niet de next die ik had gezien.. Vandaag komen als het goed is de schoenen van m'n kleine man binnen dus hopelijk komen die nog in de ochtend dan kan ik vanmiddag nog even naar de stad!
Goedemorgen dames, Gisteren goed geslaagd bij de H&M. Heb 5 pyjama's voor mijn dochter en 1 pyjama voor zoonlief besteld. @bloemie bedankt voor de kortingscodes Ik ga ook binnenkort aan de slag met shoppen voor de zomer Dochter heeft heel weinig zomerkleren. Haar kast moet dus flink worden bijgevult En zoonlief mag natuurlijk ook paar nieuwe setjes hebben
Dochter vandaag in Billy & Lilly (rokje), Frendz (shirt) en Hema (maillot) en zoon in Vingino (jeans) en Just Small (shirt). Foto volgt nog, dochter is met mijn moeder mee boodschappen doen en zoontje ligt op bed. @ zomerkleren: Hier ook niks meer in de kast wat past, dus de aankomende KBS maar zoveel mogelijk bewaren zodat ik in april flink los kan.
Ik ga zo ook even de link bekijken, heb er ook nog nooit van gehoord. Vanmorgen via Z8 een jurkje, 2 leggings voor mijn dochter besteld en voor mijn zoon een shirtje
Iemand trouwens ervaring met bonnie jean? Heb een leuk pakje en jurkje gezien, maar twijfel over de maat
Eigenlijk....lijken ze helemaal niet op elkaar , hahaha. Misschien dat het op de foto zo lijkt omdat die van mijn zoontje niet helemaal scherp is en die van mijn dochter wat van de zijkant is genomen, hihi. Ja, een damnyouautocorrectje denk ik idd.
Oh oeps! Hihi.. dan zal het daar wel door komen Ik zag by h&m al "voorjaars" dingen.. maar allemaal donkere kleuren.. vind dat jammer.. vind dat het voorjaar toch wel mag knallen!
Oohw ja sorry... Via mobiel gemaakt. Maar bedoelde de outfit, justsmall truitje en vingino's zijn hier in overvloed.. Vandaag oudste in name it shirt en skinny jongste in name it blouse en bretels broek van just small Oma dag, dus simpele outfit... Al is het dan nog steeds leuk!!!
Zo ik kom ook weer even buurten Hier al een zomerjasje binnen voor mijn middelste zoon en nog een vestje geshopt voor mijn jongste zoon bij de H&M. Maar ik zit ook alweer met smart te wachten op de zomerspullen. Ik ben die winterkleding nu wel een beetje zat hoor
Ik heb dat vestje ook nog in mijn handen gehad Tam, leuk. Ik heb alleen al veel te veel, dat dit spul in de kast blijft liggen. Jasje is ook leuk! Ik heb al een vingino vest voor het voorjaar voor mijn oudste en de jongste een retour vest, zo fijn die dingen voor erbij...
Ik zag dat er weer een nieuw shop-topic is! Leuk!! Ik wil me graag aansluiten bij jullie. Ik las bij het vorige topic weleens mee, maar dat was zo'n vast groepje. Ik heb een dochter van ruim 2.5 en een dochter van 16 maand. Ik shop eigenlijk allerlei merken en hou vooral van de sale en koopjes :-D Mijn oudste dochter zit nu tussen 98 en 104 in dus een mooie reden om weer nieuwe kleding te shoppen! Wat doen jullie met kleding van de oudste? Bewaren jullie dat voor een tweede kindje van hetzelfde geslacht? Ik heb wel alles bewaard, maar ik trek haar eigenlijk niet zoveel aan van de oudste. Ik ben al lang uitgekeken op de kleding en sommige dingen vind ik ook minder leuk staan. Zijn toch twee verschillende meiden.
Welkom ka! Ik heb tot nu toe alles bewaard voor een 2e. Ik zie dan wel wat ik er mee doe! kan er nu nog geen afstand van doen. Hihi.. Tam; leuk geshopt!