Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Miss T & mum2be; pittig zeg!!

2e; wij willen zeker een 2e. Het liefst zo kort mogelijk op esmée
    , alleen kreeg ik toen esmée 7 maanden was een infarct. Ben nu eerst zelf Aan het herstellen etc. Mag sinds juni weer auto rijden en heb ander wetk moeten zoeken. Als we er voor gaan brengt dat ook weer risicos mee. Stoppen met medicijnen, de druk op mijn hoofd tijdens persen etc.. agja daaris allemaal wel wat op te vinden..

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Oeff wat een verhalen zeg...
    *even stil*

3. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    @MissT en @momtobe heftig, zeg :(:(:(

@honeyy ik hoop dat snel herstelt en dat je in toekomst groene licht krijgt voor tweede kindje :)

@outfit voor vandaag: Zoon draagt spijkerbroek van Name IT, longsleeve van Tommy en t-shirt met korte mouwen en capuchon van Zara. Dochter in rode skinny jurk van Bengh en gestreepte maillot van Hema.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje wat een verhalen lees ik zeg.
    Lijkt me wel moeilijk als je zo jong al je baarmoeder niet meer hebt.

wb een 3e, ik zou het ergens wel willen maar vind het eigenlijk ook wel lekker dat alles nu wat makkelijker wordt. Ook gaat onze zoon straks naar school en dat scheelt weer opvangkosten. Ik werk nu 3 dagen dmv ouderschapsverlof en ik vind het eigenlijk wel lekker die 3 dagen :D

En er is weer lekker geshopt zie ik :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Iemand enig idee hoe Kiezeltje valt? Ik heb wel wat leuke dingen gezien maar twijfel over de maat :D

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Onze dochter is na haar geboorte 2 keer gereanimeerd en heeft 1,5 week in het ziekenhuis gelegen waarvan 1 week op de NICU in Utrecht waar ze dmv een wrap werd gekoeld.
    Als ik zeg dat ik wel een derde zou willen verklaren ze me voor gek gezien mijn geschiedenis met bevallingen (bevalling zoon ging ook niet goed)

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ppff.. nog meer verhalen...
    Lijkt allemaal zo leuk, als je 'voor' kinderen gaat.

Ik heb nog een kortingscode voor zyzou, 10% extra, als iemand die wil pb maar... Heb niets meer gezien zelf... ;)

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Bedankt voor alle lieve reacties. Ik kan nu oprecht zeggen dat het voor ons nu goed is zoals het is.

@Honeyy: Een infarct? Dat is schrikken zeg! Wat eng dat je die op zo'n jonge leeftijd heb gehad. Heb je wel kunnen genieten van je dochtertje in de tijd dat je herstellende was? Je zult vast een moeilijke tijd hebben (gehad).

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hee dames, mag ik ook mee kletsen? Ik schreef ook in het vorige topic mee maar ben niet mee gegaan naar facebook. Heb tegenwoordig ook niet heel veel tijd meer om te reageren en veel te shoppen ivm studie, maar vind het wel heel leuk om mee te lezen en te reageren als ik wel tijd heb! ;)

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Kiezeltje valt niet groot. Ik heb hier één shirtje, dus heb er maar weinig ervaring mee.

Ik mail altijd voor de maat. Doe jij dat niet. LovingMom?

11. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Gezellig, Minaa! Ik schrijf hier ook mee.

12. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Outfit vandaag: donkere spijkerrok Hema, roze longsleeve met hart van V&D, legging Jola. Foto's plaats ik niet hier; alleen in mijn album.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Miss T, ik mail nooit voor de maat :D
    Ik gok altijd en meestal zit ik wel goed hahaha
    Van de week een jurkje bij Z8 besteld, daar gaven ze gelukkig aan 1 maat groter te bestellen anders had ik een maatje te klein genomen.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn dochter vandaag in Z8

Mijn zoon wil nooit op de foto maar die heeft lekker een trainingsbroek en vest aan (was gisteren ziek)

Bijgevoegde bestanden:

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Tjonge zeg, heftig allemaal. Zulke dingen realiseer ik me helemaal niet eigenlijk dat het ook zo kan gaan....slecht eigenlijk...

Dochter draagt een rokje van Mexx, shirt van Billy & Lilly en legging vd Hema.
    Zoontje draagt jeans Vingino, longsleeve Losan en spencer van Just Small.

Indien mogelijk ;) (denk: eigenwijze peuterpuberdochter die niet stil wil staan) plaats ik nog een foto.

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bij mijn zoon hebben ze me 3 uur laten persen terwijl hij helemaal niet goed lag en er niet normaal uit kon. Besloten keizersnee te doen, was de anesthesist weer in slaap gevallen dus ruim een uur moeten wachten met heftige persweeën.

Gelukkig moest ik bij mijn dochter in het ziekenhuis bevallen anders had ze er niet zo bij gestaan op bovenstaande foto.

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

18. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Oja, hier
    de oudste in longsleeve sevenoneseven en vingino
    de jongste in bor*z trui en little feet broek

Zal proberen een foto te maken voor t album

Gezellig wordt het hier welkom minaa!

19. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Zo ben ik ook weer drukke week gehad dus wat minder de tijd om dan te kunnen reageren.

3e kindje: gaat hier ook niet meer gebeuren oudste heeft pdd-nos en vraagt veel aandacht zouden niet willen dat door nog een kindje erbij dan de twee jongste hierdoor zouden verbloemen, voor mij erg moeilijke keuze geweest en nog steeds wel erg veel moeite ermee. Voor twee jaar terug wel de besluit genomen dat man een vasectomie onderging. Lijkt me ook heel erg moeilijk voor de dames die geen keus meer hebben :( Kan mij het wel heel goed voorstellen. Mijn lichaam werkt helaas ook niet meer mee.

Ik zag ook een aantal erg leuke foto's voorbij komen! Leuke kleertjes allemaal.

September zal je ook even een vriendschapsverzoek sturen.

Hier nog niet geshopt hebben nog erg veel in de kast te liggen en voor de zomer wacht ik eerst nog even aangezien het weer altijd zo onvoorspelbaar is, vorig jaar allemaal nieuw spul gekocht en amper gedragen en voor dit jaar al weer te klein.

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Minaa: *zwaai* ;)

En zie veel mooie kindjes voorbij komen! :) Amethist, leuk dat Mexx rokje erbij! Vroeg me al af wat voor rokje het was. :)

Hier zijn de dames nog maar half aangekleed. :eek: Of tenminste, de jongste heeft een broekje en vestje van de Zeeman aan: lekkere 'thuiskleren'. En de oudste heeft besloten dat ze het jurkje wat ik gisteravond heb gemaakt aan wil, dus die loopt nu in een jurkje zonder mouwen...moet zo nog even een longsleeve of een vestje en een legging erbij zoeken.

Deel Deze Pagina