Iemand enig idee of ik dit jurkje nog ergens kan krijgen? Zoek hem al heel lang voor mijn dochter, maar hij is volgens mij overal uitverkocht (iig maat 86/92)
Als ik op zoek naar iets ben ga ik vaak even googelen en dan bij de afbeelding zo heb ik al wel eens wat dingen gevonden.
@ NiekeKris: Dank je wel. @ LovingMom: Misschien dat je m op Marktplaats kan vinden? Mijn god zeg, wat ben ik blij dat de kids op bed liggen . Ze zijn echt behoorlijk vervelend en mijn man is ziek, dus die kan ook niet helpen. Dus nu even koffie en zp .
@ Loving Mom, laatst nog zien hangen bij de prenatal in maat 92. Was in de aanbieding en heb lang getwijfeld of ik het wel/niet zou doen ivm weinig geld. Uiteindelijk toch teruggelegd, hij was toen 17....maar vrees dat hij er nu niet meer hangt. Heb je al op marktplaats gekeken? ik ben ook erg fan van leuke kleertjes van feetje/z8/noppies/kiezeltje. Verder ben ik nog niet heel veel tegengekomen omdat er in onze wijde woonomgeving geen kinderwinkeltjes zijn. Ik google wel eens wat maar vind het altijd erg lastig. Als iemand nog tips heeft voor leuke merkkleertjes en leuke sites! Doe altijd veel via mp, alleen nu mijn dochter in maat 86/92 zit vind ik het wat tegenvallen. Iemand ervaring met gebruikte merkkleding via mp kopen? Ik vind dat er nog altijd veel voor wordt gevraagd...of je ziet dat het echt veel gedragen is. moet zeggen dat mijn dochter ook veel hema kleertjes heeft hoor. Zeeman hebben we niet, wel een wibra. Alleen merk dat ik voor 1 a 2 euro meer bij de hema een betere broek/trui kan halen. Heb nu al paar keer vd wibra miskoop gehad doordat rits van de broek snel stuk was, of drukknoopjes al na 2x lam waren. Kan ik zo van balen!
ik weet overigens al 5 dagen niet wat mijn lieve meid aanheeft. Lig behoorlijk ziek in bed...paar keer naar eerste hulp vd week gebracht. Kan nu beetje zitten en beetje op internet surfen. En wil eigenlijk mezelf blij maken met wat leuks voor onze dochter....
mijn ervaring is dat je beter een maatje groter kunt bestellen! waar heb je wat leuks gezien als ik vragen mag?!
@ Lavendel: Balen dat je zo ziek bent. Beterschap. Ik koop vaak op: Hummbee - kinderkleding designer merkkleding en outlet Kinderkleding en Babykleding 2013 | Online kinderkleding bij Happybee.nl Billy & Lilly babykleding en kinderkleding Kinderkleding en Babykleding online | Kinderkleding-tekoop.nl Pucksonline | Bakerbridge Wild Mimpi Kiezeltje Vingino Bomba Claesens Kixx Online kinderkleding & babykleding
Ik ben fan van marktplaats haha Ik heb voor mijn dochter veel van Z8, maar dat is best prijzig dus koop ik vaak op marktplaats. Nieuw maar wel voor minder. Ik mag van mezelf van elke collectie maximaal 2 setjes in de winkel kopen
sorry...ik breek hier zo in en begin te kletsen, hoop dat het goed is dat ik af en toe eens meeklets hier?
@ amethist, thanks. Gaat al heel langzaam beter. Ben afgelopen week paar keer naar eerste hulp gebracht. Hoop vanmiddag onze meid te zien en te knuffelen. Kan ik ook zien in wat voor klerencombi mijn man haar heeft gestoken dank je voor de sites. Ken ze niet! ga meteen kijken @ lovingmom, ook die site ken ik niet. Marktplaats vind ik ook super. Alleen heb het gevoel dat het lastiger wordt. Misschien komt het wel omdat ik niet te veel geld kan uitgeven en daardoor toch vaak mis grijp. Ook heb ik nu paar keer setje gekocht dat zgan zou zijn, maar dan kreeg ik het en was het behoorlik gedragen. Bij zgan versta ik kleren waarvan je amper ziet dat ze gedragen zijn .maar misschien heb ik een verkeerde betekenis daarvan?!
Ik vind marktplaats soms ook riskant hoor. Zo heb ik vorig jaar een jurkje gekocht van Z8, was nieuw. Toen ik hem kreeg zat er een scheurtje aan de achterkant. Het leek erop dat er per ongeluk met een mes in gesneden was (wanneer je een doos open snijd zeg maar en dan per ongeluk de kleding raakt). Nouja persoon in kwestie heeft nooit meer gereageerd op mijn mail.
hier absoluut geen 3e meer. Vind 2 meer als genoeg. Het past in huis en in de auto. En ik ben blij nu de jongste al weer wat ouder is. De oudste heeft een jurkje van nono aan en de jongste een zelf gemaakt jurkje maar die ligt nu in bed te slapen dus daar post ik straks wel een foto van. Bekijk bijlage 296575
tja ik vind marktplaats lastig, ik koop wel eens nieuw of moet het in de buurt kunnen ophalen. Ik merk dat andere mensen een andere betekenis hebben van zo goed als nieuw. Ik vind dat je bijna niet kan zien dat het gedragen is. En paar keer gebruikte kleding gekregen. Ik koop wel eens op een speelgoedkledingbeurs. Speelgoed zowiezo, maar kleding moet er echt goed uitzien.... laatst gaaf bmwvest gekocht, een buitenjas. Vond wel beetje gebruikt er uit zien, maar was 6 euro en ik weet dat mijn zoon dolgelukkig mee zou zijn, wat hij dus ook was. Maar mijn voorkeur heeft wel uitverkoop. beterschap voor de zieke
Marktplaats, heb ook wel eens gedaan. Met babykleding, vaak hebben mensen zoveel kleding dat het amper gedragen is. Net als bij mezelf.. Nu doe ik het niet meer, kan in de sale voor bijna dezelfde prijs kopen en dan is het helemaal nieuw! Leuk nono jurkje trouwens!
Ik koop de Vingino's voor mijn zoontje altijd op Marktplaats. Nieuw vind ik ze veel te duur. Ik verkoop ook wel eens wat op MP. Heb er nu een Vinrose rokje en een Vingino jeans op staan. Oh ja, en een King Louie jurkje. @ Miron: Leuk jurkje.
Mijn dochter gaat nu een beetje over naar maat 98, maar veel merken hebben combimaten en 86/92 wordt nu te klein, maar 98/104 is nog veel te groot. Lastig!
Even vlug.. ben aan het werk Lovingmom ik werk bij lief! Zal zo voor je kijken!! prenatal is duurder in sale met lief dan wij zelf
als ik op mp kijk bij vingino vind ik het duur, of ben ik nu kippig. Heb nu veel vingino gekocht voor 50% en was goedkoper dan ik o mp kon vinden. \gr brenda