Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Miron....leuke jurk!!!!

mijn man komt net ff checken hoe het gaat...en met de vraag of ik kan proberen om straks wat kleren klaar te leggen voor morgen want 'ze heeft nu kleren aan die veel te klein zijn, er staat maat 80 in'
    :$ ze zit al lang in maat 86!! ik wil niet weten hoe ze er nu bijloopt...;)

zo ga ff verder snuffelen op jullie gegeven sites...

2. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    @Amethist, @LovingMom, @Miron leuke kleertjes allemaal :D

@Lavendel beterschap en natuurlijk mag je mee kletsen meid :D:D

@marktplaats af en toe koop ik daar wat en nog nooit een miskoop gehad maar merkt dat voor merken zoals Bengh, Br@nd, Bomba veel geld word gevraagd. Dus beter wachten voor de sale.

Ik ging vanochtend ff naar de slager om biefstukje te halen en kwam terug met nieuwe kleding voor dochterlief ;)

Ik heb NameIt tuniekje gekocht:
    Leuke tuniek voor de kerst van Name It. Nu verkrijgbaar bij www.olliewood.nl

en faux fur giletje:
    Name It gilet - Gilet's, Vestjes -W13/Lafur/angora

Ze hadden 2 halen 1 betalen actie dus het kwam op 50% korting aangezien beide dingen bijna even duur waren.
    Ik baal ervan dat het winkeltje met kinderkleiding hier in dorp geen goede sale heeft. Ze beginnen heel laat met uitverkoop en meestal met 20%.
    Daarom shop ik het liefst online.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik betaal nooit meer dan 14/15 euro voor Vingino op Marktplaats. Nieuw zijn ze zo'n 45/50 euro dus ook met 50% korting ben ik op MP goedkoper uit.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Marita, leuke slager hebben jullie;)

wat is jouw ervaring met name it? heb het al lang niet gehad, maar toen ze nog heel klein was, viel het mij op dat name it groot uitviel. is dat nog zo?

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Welkom Lavendel. Wat vervelend dat je zo ziek bent. Ik shop deels online, maar ook vaak in winkels. Ik ga iedere vakantie winkelen in Den Bosch. Daar zit een grote V&D. Merkkleding koop ik het liefste in stenen winkels.

@Marktplaats: Ik koop zelf nooit via MP. Het valt me altijd tegen. Verkopen doe ik wel. Mijn dochter heeft een overvolle kast en ik heb niemand om door te schuiven. Ik zet er altijd 'gebruikt' bij tenzij ik 100% zeker weet dat ze het nauwelijks aan heeft gehad en het echt bijna nieuw is. Ik heb wel de pest in onzinbiedingen. Maar gisteren heb ik weer spullen online gezet en ik ben weer lekker aan het verkopen.

@Amethist: Die overgang vond ik ook moeilijk, maar ik vind wel dat er veel verschil in merken zit. Ik koop het liefste vaak van hetzelfde merk.

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik wil ook zo'n slager, Marita! Tuniekje vind ik leuk; giletje is niet mijn smaak.

@Name it: Ik vind Name It ook ruim vallen.

@Lavendel: Ik haal altijd te kleine kleding uit haar kast. Eens in de maand fotografeer ik haar spulletjes en zet ik ze op MP.

7. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Ja, he ;):D:D

Ik vind de bovenstukken van NameIt vrij groot vallen en de onderstukken gewoon op maat.
    Ik koop vaak de broeken van NameIt voor mijn zoontje want ze hebben mooie smalle pasvorm.

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

maar wat koop je dan truien en vesten? en zijn ze dan nog mooi?
    want mooie shirts staan dan op mp en wordt er 16 a 17 euro of meer voor geboden en ik heb nu dezelfde nieuw van de winkel en ik zie dit ook met een trui en vest die ik gekocht heb.
    Of ligt het aan de maat, ik zoek namelijk 116

leuke slager hahahah wat zei je man?

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Zo (bijna ) alles weer terug gelezen :D

Miss T en mumtobe: Wat vreselijk voor jullie :( En inderdaad opmerkingen van andere mensen kunnen soms zo kwetsend zijn.
    Zo mochten wij gelukkig een derde wondertje ontvangen, maar er werd dan aan ons gevraagd of het wel gepland was en geen ongelukje :$, dat vond ik zo erg als mensen dat aan mij vroegen :(

Honeyy: jemig een infarct, dat is niet niks meid :$ Ik hoop dat je snel mag herstellen!!

LovingMom: nog zo'n vreselijk verhaal, wat moet jij doosangsten hebben uitgestaan!
    Leuk setje van Z8, hier ook een Z8 fan :D

Amethist: leuke foto's weer van je kids :D

Miron: leuk jurkje voor je dochter!

Ik koop de laatste tijd ook niet zo heel veel meer op MP.
    Tijdens de sale ben je vaak hetzelfde kwijt en is het nog helemaal nieuw.
    Ook hier helaas ervaringen met mensen die zgan anders zien dan ik ;) Vaak kunnen kledingstukken hier meteen de container in, zo zonde!

Marita: leuke spulletjes geshopt, vooral het giletje vind ik erg leuk!

Hier alleen nog een longsleeve erbij gekocht voor de jongste.
    Hij groeit nu toch wel langzaamaan uit maatje 74 en gaat richting de 80. Dus ja, dan moet er geshopt worden ;)
    https://www.zyzou-kinderkleding.com/noppies/12158-tee_argon

Iemand ervaring met kleding opsturen naar Vintykids? Ik heb vandaag een tas binnen gekregen zodat hun de kleertjes kunnen verkopen voor mij.
    Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd meer om alles op MP te zetten en misschien is dit wel een goeie oplossing.

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh wat super van je!! THNX!!

Miron, leuk jurkje heeft je dochter aan!

Amethist, hoe valt Vingino? Mijn zoontje is echt super smal. De broeken van Name-it moet ik nog helemaal insnoeren :D

MaRita, heb je ook nog vlees kunnen halen :D
    Ik moest gisteren naar AH en Etos, maar ook nog even een legging van Z8 gekocht voor mijn dochter ;)

Tam, Vintykids zegt me zo niets. Oh wel handig dat ze dat voor je verkopen. Hier gaat veel naar mijn nichtje. Die scheelt, op 4 dagen na een jaar met mijn dochter dus zitten ook qua seizoen goed :D

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb dit ooit een keer gedaan bij een ander bedrijfje, ik kreeg mijn geld niet en met lang zeuren heb ik mijn spullen teruggekregen, nooit een overzicht gehad.
    En ik heb spullen die niet van mij waren erbij zitten. Al met al bij mij geen succes, ik doe het nooit meer, dan zou ik eerder bij een 2e hands winkel brengen in de buurt.

12. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Geen ervaring mee.

En zoals beloofd hier een foto van de jongste in een zelfgemaakt jurkje.
    Het is een ballonjurkje alleen dat zie je niet goed op de foto.

Bekijk bijlage 296605

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    droppie:)!....stof vh jurkje doet mij denken aan lief!
    Leuk gedaan, alleen ik doe het je niet na;)

ik zag dat bij z8 nu ook de sale was begonnen, is dit de beste sale of kun je nog beter ff wachten? iemand een idee...?

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ tam27, ken vintykids niet en dus ook geen ervaring.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Miron, wat een schatje!!! En ik doe het je ook niet na, zelf kleding maken.

Lavendel, volgens mij komt er nog een sale met meer korten. Alleen gaat Z8 vaak zo hard dat het meeste dan al weg is. Daarom heb ik er niet op gewacht en nu besteld.

16. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik wacht meestal tot februari, dan is er vaak 50%, maar daar moet je inderdaad wel snel bijzijn.
    Mijn dochter zit van Z8 in maat 128 en gelukkig is die maat het minst snel uitverkocht ;)
    Kleinere maatjes zijn zo weg.

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Brenda: Oh nee, ik koop alleen spijkerbroeken van Vingino op MP.

@ LovingMom: ik vind Vingino redelijk smal vallen.

@ Tam: Sorry, ook geen ervaring mee.

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Tuniekje van Nono is leuk! :)

Lavendel: Beterschap!

Z8 wordt inderdaad wel meer, maar dan is veel inderdaad al weg...

Kiezeltje valt inderdaad wat klein, vooral in de breedte. Bij twijfel dus een maatje groter. :)

En bij tussen de maten invallen: op zoek naar een enkele maat of een merk/winkel die een andere combinatie van maten verkoopt of een merk dat heel klein of juist groot valt... Zo vind ik eigenlijk altijd wel iets wat past. :) Maar soms wel jammer dat ze dan een bepaald merk een tijd niet passen...

Mbt MP/tweedehandskleding: Ik koop het niet vaak...maar als ik het koop, probeer ik het van iemand te doen die ik 'ken'. Of anders kijk ik wat ze verder aanbieden. Ik probeer ook alleen bepaalde merken op MP te kopen, waarvan ik weet dat ze wat langer mooi blijven.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

@ niekekris en Miss t, zwaai terug :D

@ lovingmom, kiezeltje valt inderdaad best klein, zou dus ook een maatje groter nemen!

@ miron leuke meid en mooi jurkje! Zelfgemaakte jurkje niet zo mijn smaak

@ marita, gilletje leuk, tuniekje niet echt mijn smaak. :) 2 halen 1 betalen is altijd leuk :D

@ tam27, ik heb hier op het forum slechte verhalen gehoord over vintykids dus zou het persoonlijk niet zo snel daar naartoe sturen..

Wat betreft marktplaats hier, af en toe koop ik wel eens wat, de ene keer valt het tegen en de andere keer is het leuk voor die prijs! Verkoop wel veel op marktplaats.

Ik zal meteen even samiya haar outfit showen van vandaag, niet heel bijzonder maar gewoon lekker casual! ( sorry voor de gedraaide foto!)

Shirtje Hema, rok claesens en legging benetton

Heb in de deze week ook nog wat dingetjes gekocht, zal daar zo ook even een foto van plaatsen.. :)

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jasje benetton, gisteren gekocht..

Deel Deze Pagina